۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
خوشه طلایی ساوه 1 - مس شهربابک 0؛

شوک مثبت در اردوی ساوجی ها، خوشه بالاخره برد

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه موفق شد با گل مهدی شریفی برنده دیدار حساس برابر مس شهربابک شود.
کد خبر: ۱۲۳۵۰۸
شوک مثبت در اردوی ساوجی ها، خوشه بالاخره برد
به گزارش "دی اسپورت"، تیم های خوشه طلایی ساوه و مس شهر بابک امروز در ورزشگاه وحدت آستارا در هفته یازدهم لیگ یک به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان خوشه طلایی موفق شد در نخستین حضور فرشاد کرمی به عنوان سرمربی جدید بر روی نیمکت این تیم با یک گل از سد مس شهر بابک مدعی عبور کنند تا نتیجه خوبی پس از هفته‌ها شکست بگیرند. تک گل این مسابقه توسط مهدی شریفی در دقیقه 47 به ثمر رسید.

ترکیب دو تیم در این مسابقه به شرح زیر بود: 

ترکیب خوشه طلایی ساوه:
وحید عزیزی، مهدی شریفی، بهروز هوشمند، داوود فکری، میلاد احمدی، سید محمدرضا هاشمی سیرکی، علی بشیری گلمانخانه، سجاد اژدر، علی رضایی، محمد علیزاده، برهان عابد
سرمربی: فرشاد کرمی

شوک مثبت در اردوی ساوجی ها، خوشه بالاخره برد

ترکیب مس شهربابک:
آیدین قویدل، امید سام‌کن، علی دهقان، اکبر کربلایی، مصطفی کیانی، حجت اسلامی، محمدجواد پورعوض، امین عباسی، مرتضی حسین‌زاده، علیرضا ولی‌زاده، ساسان حسینی.
سرمربی: قاسم شهبا

شوک مثبت در اردوی ساوجی ها، خوشه بالاخره برد

وحید کلهر پس از شکست خوشه طلایی برابر آبی پوشان ملاثانی در هفته دهم از سمت خود استعفا داد که پس از موافقت با کناره گیری وی، فرشاد کرمی به عنوان سرمربی جدید نماینده ساوه انتخاب شد که در نخستین حضور این مربی بر روی نیمکت خوشه طلایی این تیم توانست پس از چتد شکست و عدم نتیجه گیری بالاخره طعم برد را بچشد.

شوک مثبت در اردوی ساوجی ها، خوشه بالاخره برد

پس از بازی هفته یازدهم برای نماینده شهربابک و خوشه طلایی، شاگردان شهبا فرصت نزدیک شدن به رتبه‌های بالای جدول رده بندی را از دست دادند. آن‌ها 12 امتیاز دارند و در رتبه دهم قرار گرفته‌اند.

اما این مسابقه و این پیروزی به شدت برای خوشه طلایی راهگشا بود و آن‌ها 10 امتیازی شدند و با قرار گرفتن در رتبه پانزدهم فعلا از منطقه سقوط فرار کرده‌اند.