۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
موضوع انتقال امتیاز به اردبیل منتفی شده؛

فراهانی: باشگاه خوشه طلایی متعلق به ساوه است

مسئول لیگ دسته اول کشور می‌گوید موضوع انتقال امتیاز باشگاه خوشه طلایی به اردبیل منتفی شده است، از این رو این باشگاه به استان مرکزی و شهر ساوه تعلق دارد.
کد خبر: ۱۲۳۵۵۹

به گزارش"دی‌اسپورت"؛ امیرحسین فراهانی در خصوص مالکیت، میزبانی و نام باشگاه خوشه طلایی ساوه در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: در خصوص محل میزبانی تیم خوشه طلایی باید بگویم، با توجه به نبود زیر ساخت مناسب در استان و شهرستان ساوه جهت برگزاری مسابقات، با درخواست این باشگاه و تشخیص سازمان لیگ مسابقات این تیم در شهرستان آستارا برگزار می‌شود.

فراهانی در رابطه با مالکیت باشگاه خوشه طلایی نیز اینطور توضیح داد: از پیش از شروع مسابقات تکلیف مالکیت باشگاه مشخص بود اما اینکه چرا در برخی از رسانه‌ها همچنان تیم را خوشه طلایی اردبیل می نامند اطلاع دقیقی در دسترس نیست! حتی سازمان لیگ که در برنامه مسابقات تا نیم فصل اعلام کرده نام خوشه طلایی ساوه را درج کرده اما باز هم برخی رسانه‌ها اصرار به انتساب این تیم به استان اردبیل را دارند!

مسئول لیگ دسته اول کشور با اعلام اینکه موضوع انتقال امتیاز باشگاه خوشه طلایی ساوه به استان اردبیل منتفی شده است، افزود: با توجه به مخالفت اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان مرکزی پیش از شروع مسابقات، انتقال امتیاز از استان مرکزی به استان اردبیل به کلی منتفی شد، از این رو همانطور که گفتم با توجه به نبود زیرساخت‌های مناسب در استان مرکزی و شهر ساوه بازی‌های خانگی تیم خوشه طلایی بر اساس اعلام باشگاه و موافقت هیئت فوتبال استان گیلان در شهرستان آستارا برنامه ریزی شده و برگزار می‌شود.