۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
به لحاظ فنی چیزی کم نداریم و تیمی قدرتمند هستیم؛

امینی پاک: فقط به سه امتیاز بازی با آستارا فکر می‌کنیم

مهاجم آبی‌پوش ملاثانی می‌گوید از لحاظ فنی چیزی کم ندارند و یکی از قدرتمندترین تیم‌های لیگ یک هستند.
کد خبر: ۱۲۳۵۶۰
به گزارش"دی‌اسپورت"؛ هادی امینی پاک مهاجم تنومند و گلزن تیم استقلال آبی پوش ملاثانی که تاکنون موفق به ثبت ۲ گل، یک پاس گل و کسب یک پنالتی به نام خود شده است در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شرایط تیمش اظهار داشت: متاسفانه هفته گذشته عملکرد خوبی مقابل فجرسپاسی نداشتیم و نتوانستیم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم و ۳ امتیاز را به راحتی از دست دادیم.

امینی‌پاک در خصوص دیدار آبی‌پوش ملاثانی مقابل شهرداری آستارا در هفته دوازدهم گفت: در دیدار مقابل شهرداری آستارا محکوم به برد هستیم. شهرداری آستارا در دو هفته گذشته متحول شده است و توانستند ۶ امتیاز کسب کنند اما ما هم برای ادامه مسیر رو به رشدمان محکوم به برد هستیم و با تمام توان برای شکست حریف به میدان خواهیم رفت.

او ادامه داد: ما از لحاظ فنی چیزی کم نداریم و یکی از قدرتمندترین تیم‌های لیگ هستیم. تنها مشکل ما مشکل مالی‌ست که مسئولین قول داده‌اند در آینده‌ای نزدیک مشکلات مالی را برطرف کنند. ما بدون توجه به این مسائل پا به میدان مسابقه خواهیم گذاشت و فقط به کسب ۳ امتیاز فکر می‌کنیم.

امینی پاک افزود: در ابتدای فصل ما با ۳ امتیاز منفی کار را آغاز کردیم که شرایط سختی بود. امیدواریم کسر امتیاز بخشیده و ۳ امتیاز به اندوخته ما اضافه شود. اگر چنین اتفاقی رخ دهد ما به رتبه نهم جدول خواهیم رسید و ادامه راه را با قدرت برای حفظ رتبه تک رقمی ادامه خواهیم داد.