۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

مس سونگون 1 - نفت و گاز 1؛ سرمربی تغییر کرد اما تاکتیک نه!

مس سونگون در دیداری خانگی برد را از دست داد و به نتیجه تساوی اکتفا کرد.
کد خبر: ۱۲۳۵۶۸
به گزارش"دی‌اسپورت"؛ تیم مس سونگون در یکی از بازی‌های هفته دوازدهم لیگ آزادگان مقابل نفت و گاز گچساران‌ قرار گرفت و در شرایطی که فرصت صعود در جدول با کسب سه امتیاز را داشت، موفق به این کار نشد.

این بازی در حالی به میزبانی استادیوم یادگارامام برگزار شد که شاگردان امیر میرزاییان تقریبا در ورزشگاه خالی از تماشاگر مقابل حریف قرار گرفتند و استقبال چندانی از این دیدار نشد.

مس سونگون در دقیقه 30 و روی یکی از حملات خود در صحنه‌ای کاملا مشکوک و بحث برانگیز به یک ضربه پنالتی دست یافت تا فرصتی بسیار خوب برای گلزنی داشته باشد. علی پورمحمد که این پنالتی را با زیرکی گرفته بود، خودش هم گل کرد تا میزبان با برتری یک گله راهی رختکن شود.

در نیمه دوم برتری مس ادامه داشت تا اینکه نفت و گاز گچساران در فاصله 13 دقیقه مانده به پایان، گل تساوی را زد. امیرمحمد منصف توانست بر روی ارسال از جناح چپ زمین با ضربه سر دروازه سونگونی‌ها را باز کند، پس از گل تساوی نفت و گاز در یک صحنه بحث برانگیز به نظر می‌رسید توپ ارسالی از سوی بازیکن تیم میهمان در محوطه جریمه با دست بازیکن مس برخورد کرد اما داور در این صحته اعتقادی به خطا نداشت که با اعتراض شدید نیمکت‌نشینان تیم گچسارانی همراه شد.

بهمن کامل مدافع باتجربه مس سونگون که در دیدار جنجالی هفته گذشته برابز نفت مسجدسلیمان با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شده بود در این دیدار بر روی سکوها حضور داشت، با وجود حضور امیر میرزاییان بر روی نیمکت مس، کامل در طول مسابقه هدایت مسی‌ها را برعهده داشت و مدام از روی سکوها نکات تاکتیکی را به بازیکنان داخل زمین گوشزد می‌کرد.

بختیار حسین زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه مس سونگون که به تازگی مسئولیت مدیرفنی این تیم را برعهده گرفته است بر روی سکوها حضور داشت و فقط به تماشای بازی نشست و دخالتی در امر کوچینگ نداشت.

با این نتیجه مس سونگون در رتبه نهم جدول قرار گرفت اما ممکن است این جایگاه خود را با انجام بازی‌های دیگر این هفته از دست بدهد. نفت و گاز هم در رتبه ششم جدول قرار دارد.