۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
شناسایی مربی سابق آریو در تبریز!

شاهین صمدیان مربی مس سونگون شد

مربی آریو اسلامشهر به کادرفنی مس سونگون اضافه شد.
کد خبر: ۱۲۳۵۷۲
به گزارش"دی‌اسپورت"؛ با برکناری جواد زرینچه از هدایت آریو اسلامشهر و روی کارآمدن وحید بیاتلو و کادرش، شاهین صمدیان کمک نخست زرینچه نیز از این تیم جدا شد.

صمدیان پس از جدایی از تیم آریو اسلامشهر با پیشنهاد مربیگری مس سونگون مواجه شد که گویا وی این پیشنهاد را پس از مذاکره و توافق پذیرفته و به زودی قرارداد این مربی با تیم تبریزی امضاء خواهد شد، او در دیدار امروز مس سونگون و نفت و گاز گچساران در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز حضور یافت و بازی دو تیم را به همراه بختیار حسین زاده رئیس هیئت مدیره که به تازگی مسئولیت مدیرفنی باشگاه مس را نیز برعهده گرفته است، از نزدیک تماشا کرد.

نکته عجیب حضور صمدیان در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز نوع پوشش او بود، در شرایطی که هوای تبریز بسیار خنک نبود اما صمدیان سعی کرده بود به شکلی کاملا نامحسوس و به طرزی که شناخته نشود با کلاه گرمکن خود سر و صورت خود را بپوشاند تا از لنز دوربین و چشم خبرنگاران و عکاسان حاضر در استادیوم دور و در امان بماند!

صمدیان سابقه مربیگری در تیم‌های گسترش فولاد تبریز و استقلال را در کارنامه دارد و قرار است در تیم مس سونگون به عنوان مربی - آنالیزور فعالیت داشته باشد.