۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵

نفت و گاز در تبریز تنها نبود! (عکس)

بازی دو تیم مس سونگون و نفت و گاز گچساران یک مهمان ویژه داشت.
کد خبر: ۱۲۳۵۷۴

به گزارش"دی‌اسپورت"؛ بازی دو تیم مس سونگون و نفت و گاز گچساران در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز در شرایطی در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد که این مسابقه یک مهمان ویژه داشت.

سیدمحمد حسینی مدافع گچسارانی تیم تراکتور که محبوبیت خاصی بین پرشورها دارد و علارغم عملکرد فوق‌العاده‌اش در فصل گذشته در فصل جاری با بی‌مهری کادرفنی تیم تبریزی و در راس آن خمس نیمکت نشین شده است، امروز با حضور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مسابقه تیم زادگاهش با تیم مس سونگون را از نزدیک تماشا کرد.

حسینی سابقه بازی در لیگ یک با پیراهن تیم نفت و گاز گچساران را در کارنامه دارد و امروز به عنوان یک تماشاگر و مهمان ویژه در محل بازی تیم سابق خود حاضر شد.

او پیش از شروع بازی از سوی عوامل تیم مس، در حین بازی توسط هواداران تبریزی حاضر در استادیوم و پس از بازی نیز توسط عوامل تیم نفت و گاز مورد استقبال ویژه قرار گرفت و دقایقی را در رختکن تیم گچسارانی حضور یافت و با پیروز قربانی و سایر بازیکنان این تیم دیدار و گفتگو کرد.

علاوه بر محمد حسینی به عنوان یک گچسارانی، چند تن نیز که اصالت گچسارانی داشتند در ورزشگاه حضور یافتند و تیم شهر خود را مورد تشویق و حمایت قرار دادند.

دیدار دو تیم مس سونگون و نفت و گاز گچساران در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.