۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵

پایان اضطراب‌ خیبری‌ها؛ مصدومیت دغاغله جدی نیست

مدافع چپ خیبر خرم‌آباد خیلی زود به میادین بازخواهد گشت.
کد خبر: ۱۲۳۶۰۳

به گزارش"دی‌اسپورت"؛ خیبر خرم‌آباد در مهم‌ترین بازی هفته دوازدهم لیگ دسته اول موفق شد فجرسپاسی دیگر تیم مدعی رقابت‌ها را در حضور پرشور خیل عظیمی از هوادارانش با نتیجه دو بر یک شکست دهد و با ۲۵ امتیاز به صدر جدول برگردد. پیروزی و بازگشت خیبری‌ها هر چقدر برای این تیم و هوادارانش لذت بخش بود اما به همان میزان مصدومیت علیرضا دغاغله مدافع چپ این تیم کام آنها را تلخ کرد.

مدافع چپ خیبر خرم‌آباد در دقیقه ۶ بازی برابر فجرسپاسی از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شد و نتوانست تیمش را در ادامه مسابقه همراهی کند و جای خود را به سیدمحمد ستاری داد.

پایان اضطراب‌ خیبری‌ها؛ مصدومیت دغاغله جدی نیست

پایان اضطراب‌ خیبری‌ها؛ مصدومیت دغاغله جدی نیست

دغاغله از ابتدای فصل بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته که نمایش خوب او توام با تاثیرگذاری بسزایش در ترکیب خیبر شده است، این مدافع به یکی از مهره‌های کلیدی جناح چپ تیمش تبدیل شده و همین موضوع موجب شده است تا با حضور وی خرم‌آبادی‌ها هیچ گونه ضعف در جناح چپ خط دفاعی‌شان احساس نکنند.

با مصدومیت اخیر دغاغله و مطرح شدن شایعاتی مبنی بر دوری طولانی مدت این بازیکن از میادین موجی از اضطراب و نگرانی‌ها در بین هواداران این تیم شکل گرفت، اما با این وجود طبق پیگیری‌های خبرنگار ما گفته می‌شود مصدومیت دغاغله خیلی جدی نیست و او تنها ۷ الی ۱۰ روز نیاز به استراحت خواهد داشت‌. با این اوصاف مدافع چپ خیبر دیدار برابر شهرداری آستارا را از دست خواهد داد و از دیدار هفته چهاردهم که برابر خلیج‌فارس ماهشهر در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار خواهد شد، می تواند در صورت صلاحدید کادرفنی خیبر، تیمش را همراهی کند.