۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
برای رسیدن به هدف باید بیشتر از قبل تلاش کنیم؛

هاشمی‌فرد: با اهداف خاص و بزرگ به رشت خواهیم رفت

مدافع باتجربه نفت مسجدسلیمان می‌گوید به خاطر اینکه به اهداف مدنظرشان برسند باید هر روز بیشتر از قبل تلاش کنند.
کد خبر: ۱۲۳۶۲۷

به گزارش"دی‌اسپورت"؛ امین هاشمی فرد کاپیتان تیم نفت مسجد سلیمان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص دیدار هفته گذشته و پیروزی ارزشمند خارج از خانه مقابل پارس جنوبی جم گفت: در طول هفته تمرین، تاکتیک و تلاشمان در راستای برد و کسب ۳ امتیاز بود. این بازی حکم بازی ۶ امتیازی برای ما داشت و به خوبی می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم و با احترام به تیم پارس جنوبی برای برد به جم رفته بودیم.

هاشمی ادامه داد: متاسفانه در اوایل بازی روی یک غافلگیری گل خوردیم اما آن‌قدر بازیکنان بزرگ و باتجربه داریم که توانستیم بعد از دریافت گل، بازی را مدیریت کنیم و در ادامه بازی را کاملا در اختیار بگیریم و به دو گل نیز دست پیدا کنیم.

مدافع نفت مسجدسلیمان افزود: شرایط بازی جوری پیش رفت که می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم با این وجود خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با همت بچه‌ها و کادرفنی به هدف‌مان برسیم و با پیروزی جم را ترک کنیم.

مدافع گلزن نفت مسجد سلیمان در خصوص دیدار هفته آینده مقابل داماش گیلان گفت: آگاه هستیم که بازی سختی در پیش داریم. داماش تیم خوبی‌ است و در حضور هوادارانش کار را برای هر تیمی سخت می‌کنند. اما ما نفت مسجدسلیمان هستیم و قطعا با اهداف خاص و بزرگ به رشت خواهیم رفت و امیدوارم با سخت‌کوشی که داریم با ۳ امتیاز از گیلان خارج شویم.

او در پایان در خصوص هدف تیم نفت مسجد سلیمان در فصل جاری لیگ یک بیان داشت: همه می‌دانند امسال لیگ بسیار سختی در پیش داریم و چندین تیم مدعی صعود و قهرمانی هستند. اما با تمام این تفاسیر با توجه به درایت کادرفنی و بازیکنان باتجربه و پرتلاشی که داریم قطعا دنبال قهرمانی و صعود به لیگ برتر هستیم. برای این مهم باید هر روز بیشتر از قبل تلاش کنیم تا به هدفمان برسیم. مطمئنا با همدلی موجود در تیم و حمایت هواداران بی نظیرمان و مسئولین، در پایان فصل همه با هم جشن قهرمانی و صعود به لیگ برتر را خواهیم گرفت.