۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
دریای بابل 1 – آریو اسلامشهر 2؛

طلسم ده هفته ناکامی آریو در بابل شکسته شد

وحید بیاتلو در بازگشت دوباره به بابل، اینبار موفق به شکست تیم سابق خود شد تا سیدعباسی بار دیگر تیمش را در منطقه سقوط ببیند.
کد خبر: ۱۲۳۶۵۰

طلسم ده هفته ناکامی آریو در بابل شکسته شد

به گزارش "دی اسپورت"، هفته سیزدهم لیگ دسته اول هم با تداوم عدم نتیجه‌گیری دریای بابل همراه شد تا این تیم بار دیگر همانند فصول گذشته در منطقه سقوط حاضر شود و امیدوار به روزهای پایانی فصل باشد.

دریای بابل که آخرین بار 5 هفته قبل‌تر موفق به شکست شهرداری آستارا شده بود، اینبار برابر وحید بیاتلو و تیم آریو اسلامشهر تن به شکست داد تا در رده هفدهم جدول همچنان کار را دنبال کند.

تک گل دریای بابل توسط سینا خادم‌پور بازیکن اسبق استقلال نیز نتوانست شاگردان داوود سیدعباسی را از شکست نجات دهد و آنها با دو گلی که تیم مهمان در دقیقه 2+45 نیمه اول توسط مجتبی شیری و در ادامه گل زودهنگام نیمه دوم توسط علیرضا رحمتی به ثمر رسید، دست پر و با سه امتیاز بابل را ترک کنند.آریو اسلامشهر که طی هفته‌های اخیر در کسب پیروزی ناکام مانده بود و آخرین برد آنها برابر نفت مسجدسلیمان در هفته سوم شکل گرفته بود، به ناکامی ده هفته‌ای خود به این شکل پایان دادند.

آریو اسلامشهر با این برد اکنون با 15 امتیاز در رده سیزدهم جدول جا گرفته و دریای بابل نیز با 9 امتیاز جایگاه هفدهم را به خود اختصاص داده تا همانند فصول گذشته سایه سقوط را بالای سر خود ببیند.

اسلامشهری‌ها هفته آینده در خانه برابر شهرداری آستارا قرار خواهند گرفت و امیدوار هستند با حمایت هواداران پرشور خود به نتیجه مطلوب دیگری دست یابند و جایگاه خود را در جدول بهبود بخشند. دریای بابل نیز در اهواز برابر استقلال ملاثانی کار سختی پیش رو خواهد داشت و باید دید داوود سیدعباسی قادر خواهد بود تیمش را از این وضعیت در جدول نجات دهد یا خیر.

ترکیب ابتدایی تیم‌های دریای کاسپین بابل و آریو اسلامشهر به شرح زیر بود:

دریای بابل: علی محسن‌زاده، علی خانلرزاده، مجتبی ممشلی، سینا خادم‌پور، سینا قنبرپور، امیرحسین باقرپور، محمد حسین باباگلی، معین قربانی، ابوالفضل آذرنوشان، مسعود اسدی، امید منصوری

آریو اسلامشهر: عبدالصمد احمدی، حبیب افرا، حسین میرزاحسینی‌پور، مهدی اسلامی، رضا حیدری، مجتبی شیری، نیما ملاپور، محمد بیرانوند، ایمان شوریابی، علیرضا رحمتی، محمدمهدی سرداری