۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
او همچنان در شاکله اصلی کادرفنی ما حضور دارد؛

تکذیب جدایی زرینچه از آریو اسلامشهر

مدیرعامل باشگاه آریو اسلامشهر جدایی قطعی جواد زرینچه از این باشگاه را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۲۳۶۵۵

به گزارش"دی‌اسپورت"؛ مهدی نوروزی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تکذیب خبر جدایی قطعی جواد زرینچه از باشگاه آریو اسلامشهر اعلام کرد که او همچنان در شاکله اصلی تیم فنی این باشگاه حضور دارد و از تجارب و مشاوره‌های وی در طول فصل استفاده خواهیم کرد. نوروزی در این ارتباط ادامه داد: قویا جدایی آقای زرینچه را از باشگاه آریو تکذیب می‌کنم، پس از تصمیم بر تغییر و تحولات در راس کادرفنی توافق بر این شد که آقای بیاتلو به کادرفنی اضافه شوند و خود آقای زرینچه نیز بر مسائل فنی نظارت داشته باشد. بیاتلو با نظر خود آقا جواد به تیم اضافه شد بنابراین جدایی او از آریو اسلامشهر شایعه‌‌ای است که برخی افراد که بدنبال منافع شخصی خود هستند و یا دشمنی با آقای زرینچه و یا باشگاه آریو دارند در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.

مدیرعامل باشگاه آریو اسلامشهر افزود: آخرین جلسه تمرینی تیم پیش از اعزام به بابل نیز با حضور بنده، آقای بیاتلو و زرینچه برگزار شد، تمرین خوب و شادابی را برگزار کردیم و امیدواریم سه امتیاز این بازی را بدست آوریم.

وی در پایان تاکید کرد: آقای زرینچه به دلیل کسالتی که داشت و نمی‌خواستیم این موضوع رسانه‌ای شود چند روزی کنار تیم نبودند، می‌خواهم بار دیگر تکرار و تاکید کنم که آقای زرینچه کماکان در شاکله اصلی تیم فنی آریو حضور دارند و آقای بیاتلو نیز به عنوان سرمربی فعالیت خواهد داشت.

شایان ذکر است؛ پیش از این نیز وحید بیاتلو در گفتگو با خبرنگاران پس از بازی با خوشه طلایی اعلام کرده بود که جواد زرینچه از آریو اسلامشهر جدا نشده است و به فعالیت خود به عنوان مدیرفنی ادامه خواهد داد.