۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

محرومیت یک مربی و جریمه ۵ باشگاه با آرای جدید انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود در خصوص تخلفات حادث شده در برخی از مسابقات لیگ دسته اول را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۳۷۱۴

به گزارش"دی‌اسپورت"؛ آرای صادر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

*دیدار دو تیم خوشه طلایی و مس شهربابک در تاریخ ۱۷ آبان ماه به میزبانی ورزشگاه وحدت آستارا برگزار شد؛ در این مسابقه از سوی فرشاد کرمی سرمربی تیم خوشه طلایی تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی صورت گرفت وی به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

*مسابقه دو تیم نفت و گاز گچساران و چادرملو اردکان در تاریخ ۱۷ آبان ماه به میزبانی ورزشگاه شهدای نفت گچساران برگزار شد؛ تیم چادرملوی اردکان در این مسابقه به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۵ اخطار به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد‌.

* در دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و مس سونگون ورزقان تیم مس سونگون ورزقان به دلیل سوی رفتار تیمی ناشی از دریافت ۵ اخطار باید ۱۰۰ میلیون یا جریمه پرداخت کند.

*تیم دریای کاسپین بابل به دلیل نقض مقررات و عدم تمهیدات لازم در جهت برگزاری مسابقه با خیبر خرم آباد که در تاریخ ۱۸ آبان ماه در ورزشگاه شهدای سیمرغ کیاکلا برگزار شد به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم گردید.

در دیدار سایپا تهران و پارس جنوبی جم که در تاریخ ۱۸ آبان ماه به میزبانی ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد از سوی بختیاری آنالیزور تیم پارس جنوبی جم تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه داور صورت گرفت وی دو جلسه از همراهی و ورود به ورزشگاه‌ مسابقه تیم خود محروم بوده و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

سیامک کوهنورد مربی پارس جنوبی جم نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی توبیخ شد.

تیم پارس جنوبی جم در این مسابقه به دلیل سو رفتار تیمی ناشی از دریافت ۵ اخطار به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

*تیم آریوی اسلامشهر به دلیل فحاشی تماشاگران منتسب به این تیم به داور مسابقه در دیدار برابر خوشه طلایی که در تاریخ ۲۳ آبان ماه به میزبانی ورزشگاه امام خمینی اسلامشهر برگزار شد به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم گردید.