۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

دو بازیکن، مالک و تدارکات خلیج فارس نقره داغ شدند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود در خصوص اتفاقات و تخلفات حادث شده در بازی دو تیم خلیج فارس ماهشهر و مس کرمان را صادر کرد.
کد خبر: ۱۲۳۷۲۳

به گزارش"دی‌اسپورت"؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با صدور آرای خود در خصوص اتفاقات بازی دو تیم خلیج فارس ماهشهر و مس کرمان اعلام کرد؛ محمدجواد عباسی و کمیل حیدری دو بازیکن خلیج فارس ماهشهر به دلیل بدرفتاری در قبال یکدیگر که منجر به درگیری لفظی و فیزیکی گردید هر کدام دو جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کنند.

مجاهد محمدی مهر مالک باشگاه خلیج فارس ماهشهر به دلیل بدرفتاری نسبت به داوران و تکرار آن که منجر به صدور قرار دستور موقت برای نامبرده گردید؛ شش ماه از ورود به محل برگزاری مسابقه تیم مربوطه با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت محروم بوده و به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

حسن غبیشاوی تدارکات تیم خلیج فارس ماهشهر به دلیل بدرفتاری نسبت به داوران که منجر به اخراج وی و صدور قرار دستور موقت برای نام برده گردید ۵ جلسه از همراهی تیم خود احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت محروم بوده و به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.