۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

سه گزینه جذاب حوالی نیمکت زنبورها

با توجه به شرایط موجود در تیم پارس جم مدیران این باشگاه صحبت‌های اولیه را با چند مربی برای جایگزینی روانخواه انجام داده‌اند تا در صورت عدم نتیجه‌گیری وی و حصول توافق با یکی از گزینه‌های مدنظر از سرمربی جدید خود به صورت رسمی رونمایی کنند.
کد خبر: ۱۲۳۷۳۲

سه گزینه جذاب حوالی نیمکت زنبورها

به گزارش"دی‌اسپورت"؛ پس از شکست سنگین پارس جنوبی مقابل نفت و گاز گچساران، امیدرضا روانخواه که تحت فشار زیاد طرفداران جمی نیز بود با حضور در رختکن در شرایطی که نسبت به تصمیمی که گرفته بود تردید داشت، از بازیکنان تیمش خداحافظی کرد تا به نوعی استعفای خود از سرمربیگری این تیم را اعلام کرده باشد.

با وجود اینکه روانخواه در رختکن ورزشگاه شهدای نفت گچساران خداحافظی کرده بود اما او در اقدامی عجیب در تمرین روز گذشته این تیم حضور یافت تا نشان دهد کماکان نسبت به تصمیم جدایی از جمع جمی‌ها دو دل است و زیاد دلش نمی‌خواهد اتفاق قطع همکاری را شخصا رقم بزند.

با این وجود او به واسطه عملکرد سینوسی تیمش و نتایج نامطلوبی که طی هفته‌های اخیر کسب کرده تحت فشار است و احتمال دارد در صورتی که در هفته پیش رو نیز نتیجه لازم را کسب نکند اینبار از سوی مدیران باشگاه پارس جم از سمتش برکنار شود.

با این حال در شرایطی که هنوز باشگاه جمی به همکاری خود با روانخواه پایان نداده است اما گفته می‌شود با توجه به شرایط موجود در این تیم مدیران باشگاه صحبت‌های اولیه را با چند مربی برای جایگزینی وی انجام داده‌اند تا در صورت عدم نتیجه‌گیری روانخواه و حصول توافق با یکی از گزینه‌های مدنظر از سرمربی جدید خود به صورت رسمی رونمایی کنند.

پارس جم که از این تیم به عنوان یکی از گزینه‌های صعود به لیگ برتر نام برده می‌شد و در ابتدای فصل نیز بازیکن‌های سرشناسی را به خدمت گرفت، حال در آستانه یک تصمیم و انتخاب بزرگ است.

گفته می‌شود علی اصغر کلانتری، ایمان رزاقی راد و فرهاد حمیداوی جزو گزینه‌های اصلی مدیران باشگاه جمی قرار دارند و این احتمال وجود دارد که به زودی یکی از این گزینه‌ها به عنوان سرمربی جدید این تیم جنوبی معرفی شود.

فرهاد حمیداوی که سابقه حضور در آسیا همراه با شهرخودرو و معرفی و همکاری با مربیان جوان پرشماری به فوتبال ایران از جمله یحیی گل‌محمدی، مهدی رحمتی، مجتبی سرآسیایی، ساکت الهامی و… را دارد و البته خودش نیز تمامی مدارج مربیگری را طی کرده و فصل گذشته نیز به عنوان مدیر فنی شمس آذر قزوین قهرمان لیگ آزادگان شد، یکی از گزینه‌های نهایی به شمار می‌رود.

علی اصغر کلانتری هم سه فصل پیش موفق شد با فجرسپاسی قهرمان لیگ یک شود و در لیگ برتر نیز تا هفته‌های پایانی هدایت زرد پوشان شیرازی را عهده دار بود اما در نهایت باشگاه فجر با او قطع همکاری کرد.

ایمان رزاقی‌راد نیز فصل قبل هدایت همین تیم پارس جم را برعهده داشت و در شرایطی که تیمش تنها با ۵ امتیاز با استقلال خوزستان رده دومی فاصله داشت از سمتش برکنار شد تا امید روانخواه جایگزین وی شود.

هر سه گزینه ابتدای فصل نیز با تیم‌های مختلفی مذاکراتی داشتند که بنا به دلایل مختلف همکاری آنها میسر نشد.

حال باید دید طی هفته جاری چه سرنوشتی در انتظار نیمکت پارس جنوبی جم خواهد بود.