۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳

بایش: سعی می‌کنم خودم را به تیم‌های ایرانی نشان بدهم

بازیکن تیم فوتبال نیروی هوایی عراق سپاهان، حریف فردای تیمش را تیمی معروف در آسیا و البته پرستاره توصیف کرد.
کد خبر: ۱۲۳۷۳۹

به گزارش"دی اسپورت"؛، ابراهیم بایش بازیکن نیروی هوایی عراق در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: سپاهان تیم خیلی بزرگی بوده و در منطقه و آسیا سپاهان معروف است. قطعاً بازی خیلی مهمی با این تیم خواهیم داشت و حتماً برای سه امتیاز به ایران آمدیم. تیم نیروی هوایی عراق هم در سطح کشور عراق معروف است و برای کسب سه امتیاز به زمین بازی می‌آید. خطاهایی که در بازی گذشته داشتیم حتماً باید رفع کنیم. ما مقابل تیم معروف و پرستاره‌ای هستیم. سعی می‌کنیم که با یک بازی خوب و با کسب امتیاز بالا از زمین خارج شویم.

وی افزود: اغلب بازیکنان سپاهان معروف هستند. آنها شش یا هفت بازیکن ملی‌پوش دارند. ما باید جلوی این تیم جوری بازی کنیم که کسب امتیاز کنیم. خودتان می‌دانید فردا بازی سختی است و سعی می‌کنیم که سه امتیاز را کسب کنیم و ان‌شاءالله که با دست پُر از این بازی خارج شویم و به آن امتیازی که می‌خواهیم برسیم.

بازیکن تیم فوتبال نیروی هوایی عراق در پاسخ به این سؤال که در ابتدای فصل مسئله انتقال وی به تیم گل‌گهر سیرجان مطرح بود، گفت: این یک چیز قدیمی و تمام شده است.

بایش در مورد چهارمین تقابلش با تیم‌های ایرانی گفت: تیم‌های ایرانی در سطح باشگاهی و ملی سطح خیلی بالایی دارند. تیم‌های ایرانی که مقابل‌شان بازی می‌کنیم سختکوش هستند. سعی می‌کنم خودم را به تیم‌های ایرانی نشان بدهم.