۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

قویدل موتور گلزنی کرمانی‌ها را خاموش کرد!

دروازه‌بان مس شهربابک در هفته سیزدهم توانست ششمین کلین شیت فصل خود را ثبت کند.
کد خبر: ۱۲۳۷۴۳

به گزارش"دی‌اسپورت"؛ دربی کرمان در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ آزادگان بین دو تیم مس کرمان و مس شهربابک بدون رد و بدل شدن گلی خاتمه یافت تا بیشتر از هر کسی دروازه‌بانان هر دو تیم از ثبت یک کلین شیت دیگر به نام خود خوشحال باشند.

محمدامین رضایی دروازه‌بان فعلی مس کرمان که در پایان فصل پیش با پیراهن شهرداری آستارا با ثبت ۱۶ کلین‌شیت یکی از برترین گلرهای لیگ یک نامیده شد، امسال و در هفته‌های ابتدایی در تیم مس به واسطه وضعیت آشفته و نامطلوب تیمش، شرایط خوبی را سپری نکرد اما با این وجود و با بهبودی شرایط تیمش توانست ۴ کلین شیت را تا پایان هفته سیزدهم به نام خود ثبت کند.

در سوی مقابل آیدین قویدل هم که فصل گذشته با توجه به شرایط تیمی‌اش عملکرد مناسبی را در قفس توری تیم آرمان‌گهر داشت؛ ابتدای فصل با قاسم شهبا راهی شهربابک شد تا عملکرد فصل قبل خود را در این تیم بهبود بخشد، مس شهربابک در فصل جاری به لطف حضور دروازه‌بان گیلانی خود در چارچوب دروازه و در کنار آن با بهره‌گیری از مدافعان باتجربه با دریافت ۹ گل تا پایان هفته سیزدهم به همراه تیم‌های خیبر خرم‌آباد و شهرراز شیراز سومین خط دفاعی برتر لیگ یک را در اختیار دارد.

قویدل تا پایان ۱۳ هفته‌ای که از لیگ دسته اول برگزار شده در نیمی از مسابقات موفق به ثبت کلین شیت شده است، او در ۶ مسابقه توانسته دروازه خود را بسته نگه دارد و از این حیث در رتبه چهارم جدول کلین شیت کنندگان لیگ قرار بگیرد.

او در بازی هفته قبل برابر مس کرمان نیز خوش درخشید و توانست مقابل تیمی که با ایجاد تغییر و تحولات در کادر مربیگری‌اش توانسته در ۶ مسابقه اخیر آمار گلزنی خود را بهبود بخشد؛ دروازه خود را بسته نگه دارد. قویدل در بازی برابر مس کرمان موقعیت تک به تک و صد در صد گلزنی علی وزیری پناه برترین گلزن مس را مهار کرد تا تیمش را از یک شکست خارج از خانه نجات دهد.

در شرایطی که مس کرمان تا پایان هفته هفتم تنها ۵ گل به ثمر رسانده بود اما با روی کار آمدن کادر جدید شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند، در ۶ هفته‌ای که کادر جدید بر روی نیمکت این تیم نشسته نارنجی‌پوشان ۹ گل به ثمر رساندند که میانگین ۱/۵ گل در هر یک از این ۶ بازی به ثبت رسیده است.