۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸
مدیرعامل باشگاه تنها مانده است؛

عبدی: با حضور محمدی، مس پرستیژ خوبی پیدا کرده است

مدافع مس کرمان می‌گوید با حضور کادر جدید، این تیم شخصیت خوبی پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۲۳۷۵۰

به گزارش"دی‌اسپورت"؛ سیدجلال عبدی یکی از بازیکنان باتجربه لیگ یک است که حدود چهار سالی می‌شود با پیراهن مس در میادین حضور می‌‌یابد و حتی با این تیم توانست دو فصل پیش به لیگ برتر صود کند، شرایط دشوار مس در فصل جاری پس از سقوط مجدد به لیگ آزادگان بهانه‌ای شد تا به سراغ این مدافع باتجربه شمالی کشور برویم و پیرامون مسائل مختلف باشگاه مس گفتگویی را با وی ترتیب دهیم، در ادامه ماحصل گفتگوی خبرنگار دی‌اسپورت با جلال عبدی را در ادامه می‌خوانید:
 
*هر چه پیش می‌رویم، شکل بازی‌مان بهتر می‌شود.
جلال عبدی در واکنش به سوال نخست خبرنگار ما مبنی بر توقف مس در دربی کرمان و قطع روند پیروزی‌های تیمش؛ اینطور توضیح داد: بازی خوبی از سوی هر دو تیم ارائه شد، یکی از بازی‌هایی بود که فشار و انرژی زیادی در آن موج می‌زد، ما چندین موقعیت خوب گلزنی بدست آوردیم و حتی به تیر دروازه آنها هم زدیم اما متاسفانه تبدیل به گل نشد و نتوانستیم روند بردهای‌مان را ادامه دهیم. البته این هم ناگفته نماند که شهربابکی‌ها هم چند موقعیت گلزنی داشتند ولی آنها هم نتوانستند از این موقعیت‌ها استفاده کنند و بازی در نهایت با تساوی به پایان رسید. موضوعی که ما را به آینده امیدوار کرده این است که شکل بازی‌مان هر چقدر که پیش می‌رویم، بهتر می‌شود.
 
*با حضور محمدی، مس پرستیژ خوبی پیدا کرده است.
عبدی در ادامه در پاسخ به این سوال که گویا حضور اکبر محمدی و کادرش در تیم مس شوک مثبت و موثری را به این تیم وارد کرده است؛ گفت: قطعا همینطور است. از وقتی که کادر جدید در راس آن آقای محمدی به تیم اضافه شدند، روند خوبی به نسبت هفته‌های ابتدایی که نتایج ضعیفی را می‌گرفتیم، در پیش گرفتیم و روند نتیجه‌گیری‌مان بهبود یافت‌. شکل و شخصیت تیمی‌مان بهتر شده و یک پرستیژ خوبی مس پیدا کرده است. انشا الله این روند خوبمان ادامه‌دار باشد و به جایگاهی که مستحق‌ آن هستیم، برسیم.
 
*مسئولان حمایتی ندارند و مدیرعامل باشگاه تنها مانده است.
وی در رابطه با این موضوع که به نظر می‌رسد حمایت و همت مسئولان استانی کرمان در فصل جاری به مانند دو فصل پیش نیست؛ بیان داشت: واقعا راجب این موضوع نمی‌دانم چه بگویم اما تنها چیزی که ما امسال اینجا دیدیم این است که آقای خراسانی مدیرعامل تنها هستند، کل زحمات و کارها بر دوش ایشان است، تمام امکانات را برای ما فراهم کردند و نگذاشته‌اند هیچ گونه کم و کسری داشته باشیم اما در مقابل مسئولان استان حمایتی از وی و باشگاه مس ندارند، ولی حداقل امیدوارم ما بتوانیم نتایج خوبی بدست بیاوریم تا قدردان زحمات مدیرعامل باشگاه باشیم.
 
عبدی: با حضور محمدی، مس پرستیژ خوبی پیدا کرده است
 
عبدی: با حضور محمدی، مس پرستیژ خوبی پیدا کرده است
 
*در هر پستی بازی کنم، تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.
مدافع راست مس کرمان در مورد بکارگیری‌اش در چند بازی در پست غیر تخصصی (مدافع وسط) نیز گفت: در چند بازی ابتدای فصل با صلاحدید کادرفنی از من در پست دفاع وسط استفاده شد، البته این را هم بگویم قبلا پست تخصصی‌ام دفاع وسط بود اما چند سالی می‌شود که در پست دفاع راست بازی می‌کنم، با آمدن کادر جدید هم به پست قبلیم برگشتم، مهم موفقیت تیم است و از من در هر پستی استفاده شود تمام سعی و تلاشم را می‌کنم که بهترین بازی را ارائه داده و عملکرد را داشته باشم.
 
*برای ارائه یک بازی خوب و سه امتیاز به یزد می‌رویم.
عبدی در خصوص بازی مهم تیمش برابر چادرملو اردکان که امتیازات کامل این مسابقه می‌تواند در آینده به هر دو تیم کمک کند، بیان کرد: چادرملو تیم خوبی است و تا به الان توانسته امتیازات خوبی را جمع کند و در صدر جدول قرار بگیرد، اما ما هم تیم بزرگ مس کرمان هستیم، هر چند ابتدای فصل با بدشانسی‌هایی روبرو بودیم ولی خدا را شکر در چند هفته اخیر نتایج‌مان خیلی بهتر شده است، در طول هفته با تمرینات خوب و منظمی که داشتیم برای ارائه یک بازی خوب و کسب سه امتیاز به یزد می‌رویم، این موضوع را که تیم‌مان به آن شخصیت و پتانسیل رسیده که هر بازی سه امتیاز را کسب کند در هفته‌های اخیر نشان دادیم.
 
*سقوط مس موجب قهر هواداران با تیم شده است.
او در پایان به موضوع استقبال و حمایت کم هواداران در بازی‌های خانگی به نسبت دو فصل اخیر اینطور واکنش نشان داد، او در این ارتباط گفت: این موضوع طبیعی است، پارسال تیم به لیگ یک سقوط کرد به همین خاطر هواداران از این موضوع ناراحت هستند و موجب شده با تیم قهر کنند! ما هم متاسفانه در ابتدای فصل نتوانستیم امتیازات خوبی جمع آوری کنیم، انشا الله از این به بعد با نتایج خوبی که بدست می‌آوریم بتوانیم دل هواداران را خوشحال کنیم تا آنها را با تیم آشتی دهیم و حمایت‌شان را داشته باشیم و با کمک آنها به سه امتیاز بازی‌های خانگی‌مان دست یابیم. هوادارها می توانند به خوبی به ما کمک کنند، امیدوارم از این هفته اتفاق‌های خوبی برای‌مان رقم بخورد.