۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
در بهترین زمان ممکن لژیونر شدم؛

مبارکی: آرزویم پوشیدن پیراهن تیم ملی است

بازیکن سابق باشگاه تراکتور به تیم دوم باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتغال پیوست.
کد خبر: ۱۲۳۷۵۱

به گزارش"دی‌اسپورت"؛ علی مبارکی بازیکن سابق باشگاه تراکتور که به تازگی به تیم (B) اسپورتینگ لیسبون پرتغال پیوسته در گفتگو با خبرنگار ما آخرین وضعیت خود را تشریح کرد که در ادامه ماحصل گفتگوی مبارکی با خبرنگار دی‌اسپورت را می‌خوانید:

مبارکی در ارتباط با پیوستنش به تیم دوم یکی از بهترین تیم‌های کشور پرتغال گفت: از این که به باشگاه اسپورتینگ پیوسته‌ام خوشحال هستم. بعضی از بازی‌های این تیم را در  فصل گذشته لیگ ۳ پرتغال نگاه کردم. جایگاهی که اسپورتینگ در جدول رده‌بندی دارد در فصل گذشته خوب بوده، من هم تمام تلاش خود را می‌کنم تا بهترین عملکرد را در تیم داشته باشم و این تیم را به جایگاهی که شایسته آن است برسانیم.

مبارکی درباره ضعف خط دفاعی اسپورتینگ و انتظارات بالای هواداران و سران این باشگاه پرتعالی از او بیان داشت: من به توانایی‌های خود ایمان دارم. بسیاری از بازی‌های باشگاه  را دیده‌ام. سران این باشگاه تلاش دارند تا وضعیت تیم را بهتر کنند اسپورتینگ در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را جذب کرده است، چرا که قصد دارد شرایط خود را بهبود بخشد و برای قهرمانی بجنگد. شک نکنید که خط دفاعی این تیم در  فصل جدید عملکرد متفاوتی خواهد داشت.

مبارکی: آرزویم پوشیدن پیراهن تیم ملی است

مبارکی: آرزویم پوشیدن پیراهن تیم ملی است

هافبک دفاعی سابق باشگاه تراکتور درباره این سوال که آیا لژیونر شدن او در این مقطع به موقع بوده اینگونه پاسخ داد : من پیشنهاداتی از شرق و غرب آسیا داشتم، اما دوس داشتم اروپا بازی کنم  و به تیم ملی دعوت شوم. به ویژه این که می خواستم جایگاهی ثابت برای خود در تیم ملی ایران دست و پا کنم. آرزویم بازی در تیم ملی است و به همین خاطر ترجیح دادم که در این زمان مناسب لژیونر شوم. 

وی ادامه داد: بر این باورم که زمان مناسبی را برای لژیونر شدن خود انتخاب کردم. من در آغاز فصل از باشگاه‌های عربی پیشنهاد داشتم. الان هم که از باشگاه‌های عربی و یک باشگاه دیگر پیشنهادهایی به من شد، اما تمایلم به حضور در اروپا باعث شد تا به این پیشنهادها پاسخ منفی بدهم. امیدوارم بتوانم در تیم جدیدم بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارم.

شایان ذکر است؛ تیم اسپورتینگ (B) لیسبون در لیگ سه کشور پرتعال حضور دارد و سال پیش نسز توانست جواز حضور در جام حذفی را کسب کند.