۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲
بازگشت کریمیان در حالت لودینگ!

سجاد مشکل پور سرمربی موقت شاهین عامری شد

کاپیتان خلیج فارس ماهشهر به صورت موقت هدایت تیم شاهین بندرعامری را برعهده گرفت.
کد خبر: ۱۲۳۷۵۲

به گزارش"دی‌اسپورت"؛ به پیشنهاد و تصمیم مجتبی ناصری مالک باشگاه شاهین بندرعامری تا انتخاب سرمربی جدید و تعیین و تکلیف در خصوص کادرفنی، سجاد مشکل پور کاپیتان با سابقه و باتجربه خلیج فارس ماهشهر به صورت موقت هدایت نماینده بوشهر را برعهده گرفت.

این تصمیم از سوی مالک باشگاه بوشهری به واسطه تجارب و سوابق بیشتر مشکل‌پور گرفته شده است، کاپیتان آبادانی خلیج فارس ماهشهر حدود ۱۴ سال سابقه حضور در لیگ برتر و پوشیدن پیراهن تیم‌های مختلف چون پیکان، صنعت نفت آبادان، شاهین بوشهر و سایپا تهران را در کارنامه دارد و در مقطعی به عنوان لژیونر در تیم هانوی تایلند توپ زد.

گفته می‌شود باشگاه شاهین بندرعامری قصد دارد در نیم فصل مهدی کریمیان که سابقه سرمربیگری و صعود با این تیم به رقابت‌های لیگ یک را در کارنامه دارد به این تیم بازگرداند، سرمربی سابق شاهین هم اکنون هدایت تیم دسته دومی فولاد هرمزگان را برعهده دارد و در تلاش است تا این تیم را هم تا فصل آینده به لیگ آزادگان برساند.

شایان ذکر است؛ امتیاز باشگاه شاهین بندرعامری که ابتدای فصل به باشگاه خلیج فارس ماهشهر انتقال داده شده بود طی فرآیندی ناموفق و به دلیل عدم حمایت مسئولان استان خوزستان و گویا بدهی مالک باشگاه خلیج فارس ماهشهر به مالک باشگاه شاهین عامری بابت خرید سهمیه لیگ یکی؛ بار دیگر به باشگاه شاهین بازگردانده شد.