۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
آریو اسلامشهر 1 - شهرداری آستارا 0؛

ماراتن جنجالی در اسلامشهر را بیاتلو و تیمش برد!

وحید بیاتلو موفق شد با نتیجه یک بر صفر و با گل ایمان شوریابی در وقت‌های اضافی برنده مسابقه برابر تیم سابقش شود.
کد خبر: ۱۲۳۷۹۳

به گزارش"دی اسپورت"، تیم‌های آریو اسلامشهر و شهرداری آستارا در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ یک امروز در یک جدال حساس به مصاف یکدیگر رفتند که به دلیل وجود وحید بیاتلو سرمربی چند هفته پیش شهرداری آستارا در آریو اسلامشهر حساسیت این بازی به اوج خود رسید. در این دیدار آریو دو پنالتی از دست داد اما ایمان شوریابی موفق شد در دقیقه ۱۰۲ گل برتری این تیم را وارد دروازه شهرداری آستارا کند تا بیاتلو مقابل تیمی که خودش ساخته بود پیروز شود.
 
بیاتلو چند هفته پیش با تلاش باشگاه اسلامشهری قید ادامه سرمربیگری در آستارا را زد و حالا رفته رفته با کسب دومین پیروزی پیاپی به دنبال بازگرداندن این تیم به جمع مدعیان است. این مربی امروز در شرایطی موفق به کسب برتری در دقایق پایانی مسابقه شد که درگیری زیادی در طول مسابقه میان نیمکت دو تیم در جریان بود و سرانجام ایمان شوریابی بازیکن فصل گذشته ون ‌پارس موفق به گلزنی برای تیمش در راه کسب 3 امتیاز مهم شد.
 
با این پیروزی آریو 18 امتیازی شد و به رتبه دوازدهم صعود کرد و در سوی دیگر شهرداری آستارا با 17 امتیاز در رتبه سیزدهم باقی ماند.
 
ماراتن جنجالی در اسلامشهر را بیاتلو و تیمش برد!
 
ماراتن جنجالی در اسلامشهر را بیاتلو و تیمش برد!
 
ماراتن جنجالی در اسلامشهر را بیاتلو و تیمش برد!
 
تیم فوتبال شهرداری آستارا در حالی با یک گل در ثانیه‌های پایانی مسابقه شکست خورد که معتقد بود دو پنالتی اعلام شده برای میزبان در اسلامشهر مشکوک بوده است. یکی از پنالتی‌های آریو را یوسف بهزادی مهار کرد و دیگری به تیرک عمودی دروازه خورد.
 
پس از اعلام پنالتی دوم در دقیقه 90 به سود آریو اسلامشهر، اعضای کادرفنی شهرداری آستارا به تصمیم داور به شدت معترض شدند که همین مسئله موجب ایجاد درگیری بین عوامل دو تیم و توقف حدود 15 دقیقه ای مسابقه شد.