۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
شهر راز 0 - سایپا 0؛

بازی سرد و بی روح در شیراز فاتح نداشت

دو تیم شهر راز شیراز و سایپا تهران به تساوی بدون گل رضایت دادند.
کد خبر: ۱۲۳۷۹۴

به گزارش "دی اسپورت"، در چارچوب هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، شهر راز شیراز در ورزشگاه حافظیه میزبان سایپا تهران بود.
 
سایپا این فصل نیز برای صعود و پایان دادن به دوری از لیگ برتر تلاش می‌کند اما قهرمان سابق لیگ ایران امروز از کسب یک سه امتیاز دیگر هم ناکام ماند تا کماکان دور از پیروزی و البته منطقه صعود باشد.
 
ترکیب شهر راز شیراز:
مهرداد بشاگردی، جواد نصیر، محمدرضا فیروز زاده، پیمان نامور، بابا محمدی، رضا آقابابایی، محمد کاظمی، کمال الدین نیک خوی، محمد قنبری، سپهر روزی طلب، مجید بهروزی برشنه
 
ترکیب سایپا: 
نیما علیپور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، محمدرضا شیرزادی، پوریا بالی لاشک، سعید کریمی، محمد حسینی، مهیار زحمتکش، محمود شفیعی کلایه، احسان جودکی، رضا مغانلو
 
بازی سرد و بی روح در شیراز فاتح نداشت
 
بازی سرد و بی روح در شیراز فاتح نداشت
 
بازی سرد و بی روح در شیراز فاتح نداشت
 
این مسابقه سرد بدون عبور هیچ توپی از خط دروازه‌ها به پایان رسید تا در روزی که تاکتیک دو تیم در خط حمله جواب نداد، امتیازات تقسیم شود. سایپا که نتوانست تیم تازه تاسیس شهر راز را شکست دهد فعلا با ۲۲ امتیاز پنجم است و شهر راز نیز با دو امتیاز کمتر رتبه هشتم را در اختیار دارد.
 
سایپایی‌ها در مهم‌ترین موقعیت مسابقه فرصت خوب‌شان را به تیر دروازه کوبیدند تا با این خوش‌شانسی شیرازی‌ها در خانه، سه امتیاز به آنها نرسد.