۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
کمترین سهم را در این موفقیت دارم؛

میرزائیان: چشم انداز ما در سه بازی کسب ۵ امتیاز بود

سرمربی مس سونگون می‌گوید تعهد داده بودیم که در سه بازی ۵ امتیاز بگیریم اما ما ۷ امتیاز را بدست آوردیم.
کد خبر: ۱۲۳۸۱۴

به گزارش"دی‌اسپورت"؛ امیر میرزائیان در گفتگو با خبرنگار ما در واکنش به این موضوع که با وجود ریسک بالا، هدایت تیم مس سونگون را برعهده گرفت؛ اظهار داشت: ما در شرایطی هدایت تیم مس را برعهده گرفتیم که این تیم در ۷ هفته اخیر پیش از حضور ما تنها یک امتیاز بدست آورده بود و واقعا شرایط سختی را تجربه می‌کرد، مهم‌ترین کاری که ما باید می‌کردیم این بود که تیم را از شرایط ذهنی و روانی منفی که در آن قرار داشت خارج می‌کردیم و بعد از آن شکل و تفکرات‌مان را به بازیکنان انتقال می‌‌دادیم، با وجود اینکه کارمان سخت بود اما به نظرم تا حدودی موفق بودیم البته در این مسیر سخت ابتدا خدا سپس دوستانی چون حسینی و صمدیان کنار ما آمدند و ما را یاری کردند.

میرزائیان افزود: در این میان بازیکنان هم دل به کار دادند و مدیریت باشگاه نیز حمایت خوبی از ما داشتند، ما در این مدت آرامشی که در تیم از بین رفته بود را سعی کردیم در کنار اتحاد و همدلی در تیم به وجود بیاوریم تا بتوانیم برنامه و تاکتیک‌های‌مان به نحواحسن پیاده و انجام شود. با وجود مدت زمانی کمی که داشتیم اما بازیکنان خیلی زحمت کشیدند تا شرایطی که مدنظرمان بود را به وجود بیاورند.

سرمربی مس سونگون با بیان اینکه در سه هفته اخیر تیمش بازی‌های سختی را پشت سر گذاشته است؛ بیان داشت: بازی‌های سختی را در سه هفته اخیر داشتیم، برای بازی نخست با نفت و گاز تنها یک جلسه کنار هم تمرین برگزار کردیم اما با این وجود برابر تیمی که هفته گذشته با ۴ گل پارس جم را شکست داد، یک امتیاز بدست آوردیم، پیروزی نفت و گاز را به این خاطر مثال زدم که تیم پارس جم قبل از بازی با نفت و گاز ده نفره مس را با نتیجه دو بر یک شکست داده بود که پیروزی نفت و گاز برابر پارس جم کیفیت بالای این تیم را نشان داد اما ما تنها با برگزاری یک جلسه تمرین توانستیم برابر این تیم حداقل امتیاز بگیریم.

وی ادامه داد: چشم انداز و هدف ما این بود که در سه بازی ۵ امتیاز کسب کنیم که خدا کمک کرد و توانستیم به جای پنج، ۷ امتیاز بگیریم.

میرزائیان در مورد بازی برابر سایپا گفت: ما سال گذشته در مجموعه سایپا بودیم از این رو شناخت خوبی روی نفرات این تیم داشتیم، با آنالیز و تحلیلی که از آنها داشتیم، توانستیم سه امتیاز ارزشمندی در زمین تیم سایپا کسب کنیم.

او با اشاره به اینکه در بازی برابر داماش تیمش شروع خوبی نداشت؛ گفت: در بازی با داماش شروع خوبی نداشتیم گل زودهنگامی دریافت کردیم اما در ادامه نبض بازی را در دست گرفتیم و در نیمه دوم با برنامه‌ریزی که انجام دادیم و تغییر روش و تاکتیکی که دادیم توانستیم به گل برسیم و در نهایت برنده بازی شویم، در هر صورت تیمی که شرایط سختی داشت و بحران زده بود اکنون ۷ امتیاز بدست آورده است و این مهم با لطف و محبت خدا و تلاش و ممارست اعضای کادرفنی محقق شد و بنده کمترین سهم را داشتم.