۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
باشگاه و کادرفنی تا اینجا از من رضایت داشتند؛

محسن زاده: باشگاه در این مسیر کمک کند

گلر دریای بابل اعتقاد دارد با جذب چند مهره خوب می توانند تک رقمی شوند.
کد خبر: ۱۲۳۸۱۸

به گزارش"دی‌اسپورت"، دیدار دو تیم استقلال ملاثانی و دریای بابل با نتیجه تساوی دو بر دو به اتمام رسید علی محسن زاده درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود نیمه اول و دوم را خوب مدارا کردیم روی غافل‌گیری یک گل زیبا از پشت هجده قدم خوردم که هیچکس نمی توانست کاری بکند و توپ را بگیرد. نیمه دوم سوار بر بازی بودیم و توانستیم بازی را مساوی کنیم اما مجددا روی غافل گیری گل خوردیم که احساس می کنم گل دوم حریف آفساید بود، خدا را شکر که در دقیقه ۹۰ گل زدیم تساوی عادلانه بود و با تک امتیاز به شهر خودمان برگشتیم.

او در خصوص وضعیت وضعیت نه چندان خوب دریای بابل در جدول لیگ آزادگان گفت: از وقتی که در کادر ما تغییراتی رخ داده چهار هفته‌ایی نتیجه خوبی گرفتیم و دوباره با بدشانسی مواجه شدیم البته اینکه در این دیدار خارج از خانه امتیاز گرفتیم نکته امیدوار کننده‌ایی است. اگر بتوانیم چهار پنج مهره خوب جذب کنیم می توانیم جزو رتبه‌های تک رقمی بشویم ولی باشگاه باید در این مسیر خیلی به ما کمک کند‌.

دروازه‌بان سفید و آبی پوشان بابل در مورد عملکردش در هفته‌های اخیر عنوان کرد: در طی هفته‌های اخیر شش یا هفت گل از روی نقطه پنالتی دریافت کرده ام که اگر این اتفاق نمی افتاد آمار خیلی بهتری داشتم، در کل همه تیم آمار ضعف و قوتی دارند ولی باشگاه و کادرفنی تا اینجا از من رضایت داشتند و من هم تمام تلاشم را می کنم، بازهم تاکید دارم باید در نیم فصل دوم اتفاق خوبی بیفتد چون اول از همه شرایط باشگاه مهم است و نکته دوم اینکه هر کدام از ما بازیکنان زمانی در تیم‌های بزرگی بازی کردیم و رزومه خوبی داریم و آبرو خودمان هم از اهمیت بالایی برخوردار است‌.

محسن زاده در آخر افزود: ازتمامی هواداران‌مان تشکر می کنم که هر هفته مسیر طولانی را طی می کنند که بیایند و ما را تشویق کنند واقعا آنها یار روزهای سخت ما هستند و امیدوارم جواب محبت هایشان را بدهیم.