۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
شخصیت تیمی برای باشگاه مس اهمیت دارد؛

صمدیان: حضور در آذربایجان باعث افتخارم است

مربی مس سونگون می‌گوید باشگاه مس جزو باشگاه‌هایی است که به مسائل فرهنگی و شخصیتی در کنار مسائل فنی اهمیت می‌دهد.
کد خبر: ۱۲۳۸۱۹

به گزارش"دی‌اسپورت"؛ شاهین صمدیان در گفتگو با خبرنگار ما در ارتباط جدایی‌اش از تیم آریو و پیوستنش به تیم مس سونگون؛ اظهار داشت: بعد از اینکه از تیم آریو بنا به دلایلی جدا شدم، بلافاصله همان‌ روز جدایی که آقای میرزائیان سرمربی تیم مس سونگون شدند، پیشنهاد همکاری از این تیم را دریافت کردم که اکنون سه بازی می‌شود که به عنوان کادرفنی در خدمت این باشگاه هستیم و خوشبختانه در این مدت کوتاه موفق شدیم دو برد و یک تساوی بدست آوریم.

صمدیان ادامه داد:  در ۷ بازی اخیر قبل از حضور ما در تیم مس؛ این تیم تنها یک امتیاز کسب کرده بود که با دو پیروزی و یک تساوی که با حضور کادر جدید بدست آمد توانستیم به روند ناکامی تیم پایان دهیم. اکنون تیم مس در مسیر خوبی قرار گرفته و راه خودش را پیدا کرده است.

مربی مس سونگون افزود: باشگاه مس محیط بسیار خوبی دارد و افراد کاربلد و با شخصیتی در این باشگاه مشغول به کار هستند که در درجه اول هم و غم آقای دکتر نجف زاده مدیرعامل باشگاه این است که تیمی داشته باشند به لحاظ شخصیتی و فنی حرف اول را بزند، باشگاه مس جزو باشگاه‌هایی است که به مسائل فرهنگی و شخصیتی در کنار مسائل فنی اهمیت می‌دهد و ما خیلی خوشحال هستیم که در راستای خوشحالی مردم در آذربایجان حضور داریم و خدا را شکر توانسستیم این ناکامی‌ها را به پایان برسانیم.

وی یادآور شد: دو سال پیاپی در سال‌های ۹۴ و ۹۵ به عنوان مربی در تیم گسترش فولاد حضور داشتم الان هم خیلی خوشحالم که بار دیگر این افتخار نصیبم شد تا به همراه دوست خوبم آقای حمید حسینی آنالیزور تیم آریو اسلامشهر به اینجا منتقل شدیم و به عنوان مربی مشغول به فعالیت شویم، انشا الله از این به بعد هم بتوانیم مثمرثمر باشیم و خدماتی را به این باشگاه ارائه بدهیم.

صمدیان در پایان گفت: از مدیریت و هیئت مدیره باشگاه مس سونگون تشکر می‌کنم که به ما اعتماد کردند و خوشبختانه ما هم توانستیم جواب اعتمادشان را بدهیم و رو سفید شویم.