۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
شرایط عجیب نفت؛ ۷ هفته دور از خانه؛

درخواست اعاده دادرسی مسجدسلیمانی‌ها رد شد!

درخواست اعاده دادرسی باشگاه نفت مسجدسلیمان مبنی بر بخشش محرومیت از میزبانی این تیم از سوی کمیته استیناف رد شد.
کد خبر: ۱۲۳۸۲۳

به گزارش"دی‌اسپورت"؛ ۲۲ آبان بود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود در خصوص تخلفات حادث شده از سوی تعدادی از لیدرهای باشگاه نفت مسجدسلیمان در دیدار برابر چادرملو اردکان را اعلام کرد که پیرو آن، تیم نفت مسجدسلیمان از میزبانی در دو بازی خانگی محروم شد.

پس از اعلام محرومیت باشگاه نفت مسجدسلیمان از سوی کمیته انضباطی این باشگاه نسبت به رای صادره نزد کمیته استیناف درخواست تجدید نظرخواهی داد اما درخواست باشگاه مسجدسلیمانی بعد از بررسی محتویات پرونده از سوی این کمیته نیز رد شد تا مدیران باشگاه نفت در مرحله بعدی به فکر ارائه درخواست اعاده دادرسی باشند، این اقدام نیز از سوی باشگاه خوزستانی انجام شد اما کمیته استیناف بار دیگر درخواست آنها را نپذیرفت تا اشکش و یارانش که اولین محرومیت خود از بازی در مسجدسلیمان را در دربی نفتی‌ها برابر نفت و گاز گچساران سپری کردند؛ در دیدار مقابل مس کرمان نیز محکوم به برگزاری بازی در خارج از مسجدسلیمان و استان خوزستان به تشخیص سازمان لیگ باشند!

نکته عجیب‌تر در خصوص نفت مسجدسلیمان اینکه این تیم طی ۷ هفته باید دور از مسجدسلیمان و در خارج از خانه به میدان برود! ۷ هفته‌ای که سه مسابقه آن سپری شده و هنوز ۴ هفته دیگر باقی مانده است!

نفتی‌ها پس از میزبانی از تیم مس سونگون ورزقان در هفته یازدهم رقابت‌ها که با پیروزی نفت همراه شد، طبق قرعه‌ای که با آن مواجه شده‌اند در هفته دوازدهم و سیزدهم در خارج از خانه به ترتیب برابر پارس جنوبی جم و داماش گیلان صف آرایی کردند و بعد از این بازی‌ها با حکم سنگین کمیته انضباطی مواجه شدند، آنها نخستین محرومیت از میزبانی در بازی خانگی خود را در دیدار هفته چهاردهم برابر نفت و گاز سپری کردند و اکنون باید در دیدار حساس و مهم هفته پانزدهم در کرج برابر سایپا قرار بگیرند. دومین محرومیت این تیم نیز با توجه به رد درخواست بخشش از سوی کمیته استیناف در بازی هفته شانزدهم برابر مس کرمان اعمال و اجرایی خواهد شد.

ماجرای دوری نفت مسجدسلیمان از خانه آنجا عجیب‌ و پیچیده‌تر می‌شود که از بخت و اقبال بد این تیم آنها حتی پس از گذراندن دوران محرومیت خود نیز باید تا بازی نخست نیم فصل دوم خارج از خانه به میدان بروند! شاگردان ابراهیم اشکش پس از بازی با مس باید در دیدار خارج از خانه (هفته هفدهم) به مصاف خوشه طلایی بروند. و در هفته هجدهم نیز در نخستین بازی مهم نیم فصل دوم در شیراز میهمان فجرسپاسی خواهند بود.