۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
گزارش لغو بازی در کارتابل کمیته انضباطی؛

داماش نیامد؛ قربانی داور شد!

پرونده اتفاقات بازی امروز دو تیم نفت و گاز گچساران و داماش گیلان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع داده شد.
کد خبر: ۱۲۳۸۶۴

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و داماش گیلان به دلیل عدم حضور تیم داماش در گچساران و ورزشگاه شهدای نفت پس از انجام مراسم تشریفات آغازین مسابقه و حضور تیم میزبان، تیم داوری و نمایندگان بازی و داوری لغو و برگزار نشد.

داور مسابقه و نمایندگان فدراسیون پس از حضور در زمین ورزشگاه شهدای نفت گچساران عدم حضور تیم داماش و برگزار نشدن مسابقه را صورتجلسه کردند و پس از آن صورتجلسه تنظیم شده توسط نماینده تیم میزبان و سایر عوامل اجرایی مسابقه اعم از نماینده هیئت فوتبال و نیروی انتظامی گچساران به امضاء رسید تا به کمیته انضباطی ارجاع داده شود.

با توجه به برخط بودن ثبت گزارشات داوران و ناظران در سامانه تعریف شده فدراسیون فوتبال، گزارش اتفاقات مسابقه امروز به صورت آنلاین توسط داور و نماینده فدراسیون در سامانه مذکور ثبت و بارگذاری شد و در آن واحد در کارتابل کمیته انضباطی نشست تا این کمیته در اسرع وقت با بررسی گزارش ارسالی آرای خود در خصوص این پرونده را صادر کند.

پس از لغو بازی امروز و در راستای اینکه بازیکنان نفت و گاز در شرایط مسابقه قرار بگیرند، بازیکنان این تیم با نظر کادرفنی به دو تیم آبی و زرد تقسیم شده و بازی دوستانه درون تیمی برگزار کردند. نکته جالب در این خصوص اینکه قضاوت این بازی دوستانه درون تیمی را پیروز قربانی سرمربی نفت و گازی‌ها برعهده گرفت.

داماش نیامد؛ قربانی داور شد!

داماش نیامد؛ قربانی داور شد!