۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

بحث برانگیزترین پنالتی هفته؛ چادرملو را یک نیمه برنده کرد!

در دیدار امروز فجرسپاسی و چادرملو اردکان رضا مهدوی داور کرمانی این مسابقه در تصمیمی بحث برانگیز به سود تیم چادرملو اردکان اعلام خطای پنالتی کرد.
کد خبر: ۱۲۳۸۹۰

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ در یکی از دیدارهای مهم هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول ایران؛ تیم‌های مدعی و بالانشین فجرسپاسی و چادرملو اردکان از ساعت ۱۴ بعد از ظهر امروز در ورزشگاه حافظیه شیراز برابر یکدیگر صف آرایی کردند که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده اردکان خاتمه یافت.

رضا مهدوی داور کرمانی این مسابقه در نخستین دقیقه وقت اضافه نیمه اول طی تصمیمی بحث برانگیز در صحنه‌ای که از روی پرتاپ اوت سعید محمدی‌فر در محوطه جریمه فجر به وقوع پیوست و بر اساس تصاویر تلویزیونی به نظر می‌رسد برخورد چندان جدی صورت نگرفته باشد به سود نماینده اردکان اعلام خطای پنالتی کرد، تا سرمه‌ای پوشان اردکانی یک موقعیت صد در در صد گلزنی را در این بازی مهم بدست آورند.

 

اعلام این خطای پنالتی از سوی داور مسابقه دقایقی موجب ایجاد جنجال، اعتراض شدید فجری‌ها نسبت به تصمیم بحث برانگیز قاضی کرمانی این مسابقه و همچنین التهاب بر روی سکوهای ورزشگاه حافظیه شیراز شد، اما با این وجود و پس از آرام شدن جو ورزشگاه رضا محمودآبادی پشت توپ ایستاد و این موقعیت را تبدیل به گل کرد تا چادرملو نیمه نخست را پیروز راهی رختکن شود.