۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
از دماغش خون می‌آمد و هذیان می‌گفت؛

روایت تکان دهنده محمودی از حادثه تلخ برای مهاجم شهرراز

سرپرست دریای بابل روایت تکان دهنده‌ای از حادثه تلخ برای مهاجم شهرراز شیراز دارد.
کد خبر: ۱۲۳۹۰۰

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ ابراهیم محمودی سرپرست باتجربه تیم دریای کاسپین بابل از نخستین لحظات مصدومیت شدید مهاجم شهرراز شیراز همراه و پیگیر مراحل درمانی او بود و با اقدام به موقعی که در لحظه مصدومیت این بازیکن داشت جان او را نجات داد، محمودی حالا پس از گذشت دو روز از آن اتفاق هولناک در گفتگو با خبرنگار ما از حادثه تلخ برای مهاجم شهرراز شیراز روایت‌های تکان دهنده‌ای داشته است، او صحبت‌هایش را در خصوص لحظه مصدومیت بابامحمدی اینطور آغاز کرده است: ابتدا بگویم که بابامحمدی در تیم‌های خونه به خونه و پاس همدان بازیکن خودم بود، او پسری با اخلاق، مودب و بدون حاشیه است که به لحاظ اخلاقی همه فوتبالی‌ها او را می‌شناسند. قبل از بازی هم پیش من آمد و خوش و بشی با هم داشتیم، زمانی که با مدافع ما سر به سر شد به سمتش دویدم و وقتی دیدم فکش قفل شده و نفس او بالا نمی‌آید با اینکه می‌ترسیدم خودکار بشکند و به حلق او برود اما به هر ترتیبی که بود با خودکار و دست فک او را باز کردم تا راه تنفس باز شود و بتواند نفس بکشد، بعد از چند دقیقه  توانست نفس بکشد و خودش را پیدا کند، اما دیدم از دماغش خون‌ریزی دارد به او گفتم حالت خوب نیست نباید به بازی ادامه بدهی، خودش می‌خواست به بازی ادامه دهد اما جلوی او را گرفتم، حتی به داور گفتم سوت پایان بازی را زودتر بزند تا او نتواند به زمین برود! به هر شکلی بود نگذاشتم او بازی کند و یک دقیقه بعد داور سوت را زد، پس از پایان بازی که همه به رختکن رفتند، دوباره دیدم سر و صدا از داخل رختکن شهر راز بلند شد و درخواست بلنکارد کردند.

محمودی ادامه داد: بالای سرش رفتم و احوالشم را جویا شدم اما دیدم دچار فراموشی شده است و هذیان می‌گوید! همه از حرف‌هایی که می‌زد متعجب بودند، احتمال دادیم که دچار ضربه مغزی شدیدی شده باشد از این رو اجازه ندادیم آمبولانسی که برای بازی به ورزشگاه آمده بود استادیوم را ترک کند، حدود ۴۰ دقیقه آمبولانس را در ورزشگاه نگه داشتیم و زمانی که دیدیم حالش حادتر شده با همان آمبولانس به بیمارستان رازی قائمشهر انتقالش دادیم.

سرپرست دریای بابل افزود: پزشک معالجش اذعان می‌کرد که اگر آمبولانس در ورزشگاه حضور نداشت و به موقع او را به بیمارستان نمی‌رساندید، جانش را از دست می داد.

وی اضافه کرد: زمانی که بابامحمدی را به بیمارستان انتقال می‌دادند به دکتر تیم شهرراز گفتم اگر کاری پیش آمد با من تماس بگیرد، موقعی که در حال جابه جایی داوران بودم با من تماس گرفتند و درخواست کمک کردند که بلافاصله خودم را به بیمارستان رساندم. مهاجم شهرراز حدود ۳ یا ۴ ساعت داخل اتاق عمل بود، با هماهنگی‌هایی که انجام دادم یکی از بهترین و متخصص‌ترین پزشکان مغز و اعصاب استان مازندران بالای سر او آمد تا وی را ویزیت کند.

محمودی بیان داشت: عمل او خوشبختانه پس از حدود ۳ یا ۴ ساعت موفقیت آمیز بود و خطر کاملا رفع شده است، او اکنون در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارد، خدا را شکر به هوش آمده و سطح هوشیاری بالایی دارد، با اینکه عمل موفقیت آمیزی داشته اما با توجه به اینکه از دو ناحیه جمجمه سر دچار شکستگی شده است باید بیشتر تحت مراقبت قرار بگیرد.

سرپرست دریای بابل در مورد آخرین وضعیت مهاجم شهر راز شیراز گفت: دیشب بیمارستان خلوت بود و موفق شدم چند دقیقه‌ او را از نزدیک ملاقات کنم و با هم صحبت کردیم، خدا را شکر به هوش آمده و شرایط بدی ندارد، در حال حاضر در ICU تحت مراقبت است و تا چند روز دیگر شرایطش بهبود می یابد، در کل روند درمانی خوبی دارد. از خودش احوالش را جویا شدم، حالش را خوب توصیف کرد.