۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
اشتباهِ سهوی بود، کمیته انضباطی اصلاحیه زد!

فوری؛ آریو - خیبر در اسلامشهر برگزار می‌شود!

دیدار دو تیم آریو اسلامشهر و خیبر خرم آباد در ورزشگاه امام خمینی (ره) اسلامشهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۳۹۴۸

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ در شرایطی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پنج‌شنبه هفته گذشته با صدور آرای خود در خصوص اتفاقات حادث شده در دیدار دو تیم آریو اسلامشهر و شهرداری آستارا؛ تیم اسلامشهری را به دلیل ورود تماشاگران و لیدرهای منتسب به این تیم به زمین مسابقه و درگیری آنها با عوامل تیم میهمان؛ به برگزاری یک بازی خانگی بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه دیگری به تشخیص سازمان لیگ محکوم کرده بود، اما این کمیته با تصحیح رای صادره خود میزبانی را به اسلامشهر بازگرداند!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه در زمان صدور رای مربوطه اشتباه سهوی در انشاء و تایپ متن رای صادره صورت گرفته است اعلام کرد که تیم آریو اسلامشهر به دلیل تخلف تماشاگرانش به یک بازی خانگی بدون حضور تماشاگران محکوم شده و در رای صادره اولیه به اشتباه برگزاری یک مسابقه در ورزشگاه دیگر به تشخیص سازمان لیگ درج شده است!

بنابراین دیدار خانگی بعدی آریو اسلامشهر که در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ یک مقابل خیبر خرم‌آباد خواهد بود، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اسلامشهر بدون حضور تماشاگران اسلامشهری برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است؛ طبق برنامه از قبل اعلام شده؛ قرار است دیدار دو تیم آریو اسلامشهر و خیبر خرم آباد روز سه‌شنبه ۲۱ آذرماه از ساعت ۱۴  برگزار شود.