۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
مس سونگون 0 - فجرسپاسی شیراز 3؛

مس در یادگار حرفی برای گفتن نداشت

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز با کسب پیروزی 3 بر صفر در تبریز رتبه چهارم جدول رده بندی را به نام خود زد.
کد خبر: ۱۲۴۰۰۲

مس در یادگار حرفی برای گفتن نداشت

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ تیم فوتبال فجرشهید سپاسی در هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف مس سونگون رفت و توانست در یک بازی یک طرفه با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد.


در این مسابقه که در تبریز برگزار شد و با یک پیروزی آسان برای شاگردان مهدی رجب‌زاده همراه بود، آرام عباسی، داود رجبی و عباس بوعذار برای زردپوشان شیرازی گلزنی کردند.


فجرسپاسی شیراز با این پیروزی دور از خانه 30 امتیازی شد و با قرار گرفتن در رتبه چهارم جدول رده بندی، همچنان به رویاپردازی خود برای صعود به لیگ برتر و ماندن در جمع مدعیان ادامه می‌دهد.


در سوی دیگر مس سونگون که شروعی خیره کننده در رقابت‌های لیگ دسته اول پس از صعود از لیگ دسته دوم داشت، این روزها اصلا شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. با این حال امتیازاتی که سونگونی‌ها در همان هفته‌های اول مسابقات جمع آوری کردند، سبب شده تا با 20 امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار داشته باشند.

مس در یادگار حرفی برای گفتن نداشت

مس در یادگار حرفی برای گفتن نداشت

مس در یادگار حرفی برای گفتن نداشت

مهدی رجب زاده به دلیل محرومیت از روی سکوهای یادگار امام (ره) تیمش را هدایت می کرد، محسن سیفی یکی از مهره های کلیدی فجر در خط حمله نیز در دقایق ابتدایی نیمه نخست مصدوم شد و جای خود را به عرفان پورافراز داد.

یاسر نجف زاده و محمدحسین مفتاحی مدیرعاملان دو باشگاه مس سونگون و فجرسپاسی نیز با حضور در جایگاه ویژه بازی را از نزدیک تماشا کردند.

دو تیم با ترکیب زیر برابر یکدیگر صف آرایی کردند:

مس: وحید شیخ ویسی، فردین عابدینی، میلاد محسنی، میثم جودکی، حسین فلاحیان، علی نظری، محمد زینالی، مهدی نجفی، علی پورمحمد، بهزاد نوروزی، محمدطاهر امینی

فجرسپاسی: علی غلام‌زاده، محمد آژیر، محمد امیدی‌فرد، آرام عباسی، حامد بحیرایی، علی نجفی، داوود رجبی، محسن سیفی، حمید ملکی، عباس بوعذار، ابوالفضل بابایی