۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

قویدل گلات کرد، مس صدرنشین شد!

دروازه‌بان مس شهربابک با ثبت پنجمین کلین‌شیت متوالی خود علاوه بر اینکه تیمش را به صدر جدول بهترین خط دفاعی لیگ یک رساند، خودش نیز در جمع مدعیان کسب عنوان برترین دروازه‌بان رقابت‌ها قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۴۰۶۴

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ مس شهربابک در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول در ورزشگاه خانگی خود برابر تیم چغر و سختکوش آبی پوش ملاثانی صف آرایی کرد و در دیداری نزدیک توانست با تداوم روند شکست ناپذیری ۴ هفته اخیر خود با دو گل این تیم را از پیش رو بردارد تا در جدول جهش سه پله‌ای داشته و در رتبه نهم جدول قرار بگیرد.

مس شهربابک در ۵ هفته اخیر دو برد و سه تساوی را بدست آورده و شکستی را متحمل نشده است، آخرین شکست این تیم به هفته یازدهم برمی‌گردد که این تیم در آستارا با یک گل نتیجه را به میزبان خود خوشه طلایی واگذار کرد‌.

نکته جالب نتایج ۵ هفته اخیر شهربابکی‌ها اینکه آنها در دو برد و سه تساوی که بدست آوردند گلی را دریافت نکردند تا با پنج کلین شیت متوالی آمار خط دفاعی خود را بهبود بخشند.

در شرایطی که مس تا هفته یازدهم با ثبت تنها ۴ کلین‌شیت و ۹ گل خورده به صورت مشترک با تیم‌های چادرملو اردکان و مس سونگون در رتبه ششم بهترین خط دفاعی لیگ دسته اول قرار داشت؛ اما این تیم با درخشش آیدین قویدل در درون دروازه و خط دفاعی‌اش که توانستند در ۵ بازی متوالی گلی را دریافت نکنند در پایان هفته شانزدهم و در آستانه پایان نیم فصل رقابت‌های لیگ دسته اول به صدر جدول بهترین خط دفاعی لیگ صعود کردند.

قویدل که با حضور چندین ساله در رقابت‌های لیگ آزادگان، یکی از دروازه‌بانان باتجربه این رقابت‌ها محسوب می‌شود، با بسته نگه داشتن دروازه خود در ۵ مسابقه اخیر تیمش علاوه بر اینکه تعداد کلین‌شیت‌های خود را از عدد ۴ به ۹ افزایش داد فاصله دو کلین شیتی خود با صدر جدول را نیز حفظ کرد، او در پایان هفته شانزدهم در رتبه سوم جدول بهترین دروازه‌بان لیگ یک قرار گرفت و اکنون با صدر جدول تنها دو کلین‌شیت اختلاف دارد.

دروازه‌بان گیلانی مس شهربابک که اکنون در جمع مدعیان کسب عنوان آقای کلین شیت و دستکش طلایی لیگ قرار دارد، امیدوار است تا در هفته‌های آتی با جبران این اختلاف خود را به صدر برساند.

ترند های روز