۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
محرومیت بازیکن پارس جم تعلیق شد؛

رد دو درخواست داماش از سوی کمیته استیناف

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ۳ رای خود در خصوص درخواست تیم‌های دسته اولی را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۴۱۱۷

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ در پی دو درخواست تجدید نظرخواهی باشگاه داماش گیلان نسبت به رای صادره بازی با نفت و گاز گچساران که به دلیل عدم حضور لاجوردی پوشان لغو و نتیجه آن  ۳ بر صفر به سود تیم گچسارانی اعلام شده بود و همچنین نسبت به تعلیق محرومیت سعید طالبی که به موجب حکم کمیته انضباطی مربوط به بازی داماش و شهرراز شیراز که به محرومیت دو جلسه‌ای از همراهی تیم خود و به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال محکوم شده بود؛ کمیته استیناف فدراسیون فوتبال هر دو درخواست باشگاه داماش گیلان را رد و رای صادره از سوی کمیته انضباطی را عیناً تایید کرد.

در رای صادره کمیته استیناف نسبت به دو درخواست باشگاه داماش گیلان آمده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلال مندرج در رای صادره ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره عیناً تایید و اعلام می‌گردد. آرای صادره قطعی است.

* کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در حکم جداگانه‌ای درخواست باشگاه پارس جنوبی جم مبنی بر تعلیق محرومیت دو جلسه‌ای مسعود محبی بازیکن این تیم را نپذیرفت اما این کمیته با صدور رای جدید یک جلسه از محرومیت محبی به مدت یک فصل به حالت تعلیق درآورد.

در رای صادره مربوطه آمده است، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلال مندرج در رای صادره ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره تایید لیکن نظر به اینکه نام‌برده در فصل جاری فاقد محکومیت بوده به استناد ماده ۱۰۷ مقررات مذکور یک جلسه از محرومیت نام برده به مدت یک فصل ورزشی تعلیق و اعلام می‌گردد. در صورتی که در دوره تعلیق مرتکب هرگونه تخلف منجر به صدور حکم قطعی از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال گردد محرومیت معلق به اجرا در خواهد آمد. رای صادره قطعی است

ترند های روز