۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
امروز تمام قلبم در کنار اعضای تیم است؛

هاشمی‌فرد: نفت مسجدسلیمان یک تیم واقعی‌ است

کاپیتان نفت مسجدسلیمان می‌گوید ما یک تیم واقعی هستیم و مطمئنم با بازیکنان با کیفیتی که داریم غیبت هر کدام از بازیکنان ضربه‌ای به تیم نمی‌زند.
کد خبر: ۱۲۴۱۱۸

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ نفت مسجدسلیمان با رهبری امین هاشمی‌فرد در زمین مسابقه و حضور وی در قلب خط دفاعی روزهای خوبی را سپری می‌کند، او عملکرد فردی مناسبی هم در خط دفاعی داشته به طوری که به یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم نفت در فصل جاری لیگ یک تبدیل شده است.

هاشمی فرد که به دلیل دریافت ۴ اخطار، دیدار این تیم مقابل خوشه طلایی ساوه را از دست داده است در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شرایط تیم نفت پیش از این بازی اظهار داشت: خدارو شکر شرایط ایده آلی داریم. در هفته‌های اخیر توانستیم تیم‌های مدعی را شکست دهیم و به جدول برگردیم. در ۳ هفته اخیر دیدارهای دشواری مقابل نفت و گاز گچساران، سایپا و مس کرمان داشتیم که به لطف خدا توانستیم به همت بچه‌ها و کادرفنی سربلند باشیم و ۹ امتیاز ممکن را به اندوخته خود اضافه کنیم.

وی در خصوص دیدار این هفته تیمش مقابل خوشه طلایی گفت: متاسفانه من در این دیدار حضور ندارم اما تمام قلبم در کنار اعضای تیم است. ما یک تیم واقعی هستیم و مطمئنم با بازیکنان با کیفیتی که داریم غیبت هر کدام از بازیکنان ضربه‌ای به تیم نمی‌زند. خوشبختانه تمام اعضای نفت مسجدسلیمان ارتباط خوبی با هم دارند و در هر شرایط پشت یکدیگر هستیم. آرزو می‌کنم در این دیدار پیروز شویم و اختلاف امتیاز خود را با سایر رقبا حفظ کنیم.