۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
جایگاه دروازه‌بان شهرراز به مخاطره افتاد؛

بشاگردی مقابل رقیب مصدوم شد

دروازه‌بان شهرراز شیراز دچار مصدومیت شد و نتوانست دوازدهمین کلین شیت خود را ثبت کند‌.
کد خبر: ۱۲۴۱۲۵

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ با وجود اینکه از مهرداد بشاگردی دروازه‌بان باتجربه شهرراز شیراز سن و سالی گذشته اما طی سالیان اخیر و جاری نشان داده در اوج آمادگی مطلوبی قرار دارد و از فیزیک بدنی خوبی برخوردار است، او فصل گذشته در عضویت تیم سایپا بود و با وجود اینکه در ۱۹ مسابقه به میدان رفت توانست ۹ کلین شیت را به نام خود ثبت کند. بشاگردی در فصل جاری با پیراهن شهرراز شیراز در میادین حضور یافته و توانسته عملکرد درخشان فصل گذشته را تداوم و حتی بهبود بخشد، وی طی ۱۷ مسابقه‌ای که برای نارنجی‌پوشان شهرراز به میدان رفته ۱۱ کلین‌شیت به ثبت رسانده و تا قبل از برگزاری هفته هفدهم به تنهایی در صدر جدول کلین شیت قرار داشت.

او فصل گذشته تا مقاطعی با سایر دروازه‌بانان از جمله کوروش ملکی دروازه‌بان خیبر خرم‌آباد برای کسب عنوان آقای کلین شیت و بهترین دروازه‌بان لیگ یک رقابت تنگاتنگی داشت، رقابتی که در نهایت دروازه‌بان کرمانشاهی پیروز آن شد و با ثبت ۱۸ کلین شیت به همراه حسن پورحمیدی  دروازه‌بان استقلال خوزستان این عنوان مهم را بدست آورد.

ملکی در فصل جاری نیز برای تکرار عنوان فصل گذشته خود با بشاگردی رقابت دارد اما دروازه‌بان کهنه‌کار شهرراز گوی سبقت را از گلر خیبر ربوده و هم اکنون با اختلاف دو کلین شیت در پایان هفته هفدهم در صدر قرار دارد.

مهرداد بشاگردی در بازی خیبر به امید ثبت دوازدهمین کلین شیت خود به میدان رفت اما با بدشانسی بزرگی روبرو شد و نتوانست به هدف خود دست یابد، او در دقیقه ۴۲ و در شرایطی که تیمش صاحب یک ضربه ایستگاهی شده بود به یکباره و در حالی که برخوردی با وی صورت نگرفته بود مصدوم شد و بر روی زمین دراز کشید تا بازی دقایقی جهت مداوای وی متوقف شود، بشاگردی که دلش نمی‌خواست ادامه بازی را از دست بدهد تا دوازدهمین کلین‌شیت خود را ثبت کند، تلاش داشت تا کادر پزشکی تیمش را برای حضور خود در زمین و ادامه بازی متقاعد کند اما در نهایت پس از کش و قوس‌های فراوان از زمین مسابقه خارج شد تا آرش ملک علیایی جایگزین وی شود.


شهرراز در شرایطی که نیمه نخست را با تساوی بدون گل به پایان رسانده بود در نیمه دوم نتوانست در غیبت بشاگردی برابر مهاجمان زهردار خیبر مقاومت کند و با دریافت سه گل در نهایت شکست را پذیرفت.

از سوی دیگر علی غلام‌زاده دروازه‌بان فجرسپاسی جدی‌ترین تعقیب کننده بشاگردی در صدر، با بسته نگه داشتن دروازه خود در بازی با پارس جم مجموع کلین‌شیت‌های خود را به عدد ۱۱ رساند و به صدر صعود کرد تا با قرار گرفتن در کنار دروازه‌بان شهرراز جایگاه این بازیکن را به مخاطره بیاندازد و در نیم فصل دوم رقابت را برای صدرنشینی جذاب‌تر کند.

نکته قابل توجه صدرنشینی و عنوان آقای کلین شیت نیم فصل رقابت‌ها است که دو دروازه‌بان تیم‌های شیرازی موفق شدند در پایان ۱۷ هفته به صورت مشترک بدست بیاورند.