۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
هافبک سابق تراکتور را لیگ برتری‌ها می‌خواهند؛

پیشنهاد اغوا کننده برای ستاره تبریزی فجری‌ها

هافبک سابق تراکتور یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز از لیگ برتر دریافت کرد.
کد خبر: ۱۲۴۴۳۸

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ فجرسپاسی همواره به عنوان یکی از باشگاه‌های بازیکن ساز در ایران معروف است و در این زمینه طی ادوار فعالیتش چه در لیگ برتر و چه در لیگ آزادگان بازیکنان زیاد با کیفیت را به سطح اول فوتبال کشور معرفی کرده است به طوری که آن بازیکنان با در پیش گرفتن مسیر درست پیشرفت و پس از سیر تکاملی به دیگر تیم‌های مطرح کشور انتقال یافته و حتی موفق شدند به تیم ملی و لژیونری نیز برسند.

این تیم که دو فصلی می‌شود با مهدی رجب زاده در تلاش برای بازگشت به لیگ برتر است، طی دو سال با سیاست جوان‌گرایی، بازیکنان جوان با پتانسیل بالا را دور هم جمع کرده است تا آنها فرصت بیشتری را برای نمایش توانایی‌ها‌ی‌شان در اختیار داشته باشند.

بازیکنانی که پس از درخشش در ترکیب فجرسپاسی با پیشنهادهای اغوا کننده از سوی تیم‌های مطرح، صنعتی و پولدار لیگ برتری مواجه می‌شوند، هر چند طبیعی است که در مقاطعی باشگاه فجرسپاسی به دلیل در نظر گرفتن منافع خود و یا خدمت سربازی بازیکنان مانع جدایی این بازیکنان شود اما فرصتی که این باشگاه شیرازی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد شاید به ندرت در تیم‌های دیگر بدست بیاید و مهم تر اینکه بیشتر از آن‌که به سود این باشگاه باشد در ادامه به نفع بازیکن است چرا که موجب نمایش توانایی بازیکنان، پیشرفت و دریافت پیشنهاد از سوی تیم‌های مطرح لیگ برتری با بنیه مالی قوی و در نهایت انتقال به این تیم‌ها می‌شود.

از نفرات فصل گذشته فجرسپاسی بازیکنانی چون حسین مهربان، احمدرضا زنده روح، عرفان معصومی، محمدرضا خدری، فرزاد طیبی پور، رضا خانی و... پس از درخشش در این تیم و با پایان خدمت سربازی و یا اتمام قراردادهای‌شان به تیم‌های لیگ برتری و یا مدعی لیگ یک انتقال یافتند، سایر بازیکنان فجرسپاسی نیز هم در ابتدای فصل و هم اکنون که در تعطیلات نیم فصل و نزدیکی آغاز نقل و انتقالات زمستانی قرار داریم پیشنهاداتی را از سوی تیم‌های لیگ برتری و مدعی لیگ یکی دریافت کردند که عدم اتمام مدت خدمت سربازی و قرارداد و همچنین مخالفت باشگاه فجرسپاسی برای جدایی آنها؛ موانع بزرگی برای انتقال‌شان به سایر تیم‌ها شده است.

گفته می‌شود بازیکنانی چون داوود رجبی، محسن سیفی، ابوالفضل بابایی، عباس بوعذار، علی غلام زاده، محمدعلی کاظمی و... هم اکنون پیشنهاداتی از سایر تیم‌ها دارند و همین اواخر نیز علی نجفی هافبک تبریزی و سابق تراکتور که در نیم فصل نخست عملکرد فوق العاده‌ای را در خط میانی تیم شیرازی بجا گذاشت با دریافت یک پیشنهاد اغوا کننده از سوی یکی از باشگاه‌های لیگ برتری صنعتی به این لیست اضافه شده است.

با وجود موانعی بر سر بازیکنان جهت انتقال به سایر تیم‌ها؛ باشگاه فجرسپاسی نیز به شدت مخالف جدایی ستاره‌های خود است و قصد دارد هر طوری که شده آنها را در این تیم برای نیم فصل دوم حفظ کند.