۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

خدمت سربازی مانع جدایی رجبی از فجرسپاسی

ستاره فجرسپاسی به دلیل خدمت سربازی نتوانست از این تیم جدا شود.
کد خبر: ۱۲۴۴۴۰

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ داوود رجبی بازیکن فجرسپاسی در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ یک در قامت یک مهره کلیدی برای تیمش ظاهر شد چرا که در دو پست مدافع و وینگر چپ برای تیمش به میدان رفت و توانست نمایش فوق العاده‌ای را داشته باشد به طوری که بازی‌های درخشانش در طول ۱۷ هفته با آمار بسیار خوبی نیز همراه شد، او موفق شد ۵ پاس گل به هم تیمی‌های خود ارسال کند و سه گل نیز به ثمر برساند تا به عنوان یکی از پاسورها و ستاره‌های برتر فجرسپاسی و لیگ یک لقب بگیرد.

درخشش و عملکرد مطلوب رجبی در نیم فصل نخست موجب شد تا وی به مانند سایر ستاره‌های تیم شیرازی از پیشنهادات زیادی روبرو شود و از و تیم‌های زیاد مطرح لیگ برتری و مدعی لیگ یکی پیشنهاد همکاری دریافت کند.

قبل از پایان نیم فصل اول گفته می‌شد خدمت سربازی مدافع اصفهانی فجرسپاسی تا قبل از سال جدید به اتمام می‌رسد و او بازیکن آزاد می‌شود، از این رو بسیاری از تیم‌ها امیدوار بودند تا وی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی جذب کنند، اما برخلاف تصورات و شنیده‌ها او تا یکم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ مشمول خدمت سربازی است و عملا نمی‌تواند از تیم فجرسپاسی جدا شود.

هر چند او از نخستین روز سال جدید دیگر بازیکن سرباز محسوب نمی‌شود اما تا پایان فصل جاری با فجری‌ها قرارداد دارد و به نظر می‌رسد تیمش را تا اتمام مسابقات همراهی کند.