۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

کمیته انضباطی ۷ تیم دسته اولی را جریمه کرد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود در خصوص پرونده‌های مطروحه مسابقات تیم‌های دسته اولی را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۴۴۹۷

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ آرای صادره از سوی کمیته انضباطی به شرح زیر است:

 

*مسابقه دو تیم نفت و گاز گچساران و سایپا تهران در تاریخ ۲۱ آذر ماه به میزبانی ورزشگاه شهدای نفت گچساران برگزار شد؛ تیم نفت و گاز گچساران به دلیل پرتاب اشیا و مواد محترقه به زمین مسابقه از سوی تماشاگران منتسب به این تیم به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

 

تیم سایپا تهران به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۸ اخطار به پرداخت ۱۶۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

 

علیرضا قادری مربی تیم سایپا تهران نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی باید ۱۰۰ میلیون ریال به عنوان جریمه پرداخت کند.

 

* در دیدار دو تیم داماش گیلان و خوشه طلایی ساوه که در تاریخ ۲۲ آذر ماه به میزبانی ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد؛ تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور مسابقه از سوی تماشاگران منتسب به تیم میزبان صورت گرفت، تیم داماش گیلان به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

 

تیم خوشه طلایی ساوه به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۶ اخطار باید ۱۲۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

 

فرشاد کرمی سرمربی تیم خوشه طلایی به دلیل رفتار غیر ورزشی نسبت به تماشاگران تیم مقابل پس از پایان مسابقه، به محرومیت از حضور در یک مسابقه تیمش که به مدت ۶ ماه تعلیق می‌گردد و همچنین به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

 

* تیم خیبر خرم آباد به دلیل نقض اصول کلی رفتار (کمبود آمبولانس) در دیدار برابر شهر راز شیراز که در تاریخ ۲۸ آذر ماه به میزبانی ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار شد به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه محکوم گردید.

 

* تیم فجرسپاسی به دلیل ورود تماشاگران منتسب به این تیم به زمین مسابقه در دیدار برابر پارس جنوبی جم که در تاریخ ۲۹ آذر ماه به میزبانی ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

 

* تیم شاهین بندرعامری به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۵ اخطار در مسابقه مقابل مس شهربابک که در تاریخ ۲۹ آذر ماه به میزبانی ورزشگاه شهید نادر مهدوی بوشهر برگزار شد به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال محکوم گردید.