۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶
برنامه ۹ هفته آماده شد، فعلا سه هفته اعلام می‌شود!

اعلام تقویم مسابقاتی لیگ یک تا هفته بیست و ششم

تاریخ برگزاری مسابقات لیگ دسته اول تا هفته بیست و ششم اعلام شد.
کد خبر: ۱۲۴۵۰۴

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ همانطور که پیش‌تر و در خبر مربوط به زمان آغاز نیم فصل دوم لیگ دسته اول اعلام کرده بودیم، مسابقات لیگ یک از پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ماه با برگزاری هفته هجدهم پیگیری خواهد شد و زمان دقیق انجام دیدارهای هفته نوزدهم نیز منوط به تاریخ برگزاری مرحله چهارم جام حذفی شده بود.

حال با توجه به اینکه کمیته مسابقات سازمان لیگ روزهای پنج‌شنبه و جمعه (نوزدهم و بیستم بهمن‌ماه) را برای برگزاری مرحله یک شانزدهم جام حذفی برگزیده، از این رو زمان پیش بینی شده برای انجام بازی‌های هفته نوزدهم دستخوش تغییرات شده است.

در شرایطی که مسئول لیگ دسته اول روز چهارشنبه هجدهم بهمن‌ را برای انجام دیدارهای این هفته پیش بینی کرده بود اما به دلیل تداخل با زمان مسابقات جام حذفی، برگزاری بازی‌های این هفته را به روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه (۲۵ و ۲۶ بهمن‌ماه) موکول کرد.

البته سازمان لیگ برنامه ۹ هفته از نیم فصل دوم لیگ یک را آماده کرده است اما از آنجایی که هنوز تاریخ‌ هفته‌های مسابقاتی لیگ برتر اعلام نشده است و به دلیل اینکه برنامه دو لیگ با یکدیگر تداخلی نداشته باشند از این رو فعلا برنامه سه هفته ابتدایی نیم فصل اعلام خواهد شد تا پس از مشخص شدن تاریخ دیدارهای لیگ برتر برنامه بازی‌های لیگ یک نیز در هفته‌های بعدی اعلام شود.

بر اساس تاریخ‌های پیش بینی شده مسابقات لیگ یک در سال ۱۴۰۲ در روز‌های شنبه و یکشنبه (۲۶ و ۲۷ اسفندماه) با برگزاری هفته بیست و چهارم به پایان خواهد رسید و در سال جدید نیز مسابقات از روز چهارشنبه هشتم فروردین‌ماه با انجام هفته بیست و پنجم پیگیری خواهد شد.

تقویم مسابقاتی لیگ دسته اول از هفته هجدهم تا هفته بیست و ششم به شرح زیر است:

*هفته هجدهم: (12،13،14 بهمن‌)
*یک شانزدهم جام‌حذفی: (19،20 بهمن‌)
*هفته نوزدهم: (25،26 بهمن‌)
*هفته بیستم: (یکم و دوم اسفند)
*هفته بیست‌ و‌ یکم: (8 اسفند)
*هفته بیست‌ و دوم: (14,15 اسفند)
*هفته بیست‌ و سوم: (20،21 اسفند)
*هفته بیست‌ و چهارم: (26،27 اسفند)
*هفته بیست‌ و پنجم: (8 فروردین 1403)
*هفته بیست‌ و ششم: (16 فروردین 1403)