۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

شریفی و مرادی خریدهای زمستانی فجرسپاسی

مهاجم سابق پرسپولیس و همچنین مدافع نفت و گاز گچساران به تیم فجرسپاسی ملحق شدند.
کد خبر: ۱۲۴۵۳۸

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ با پایان نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ یک و نزدیکی به زمان آغاز نقل و انتقالات؛ فجرسپاسی به مانند سایر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها به دنبال پوشش ضعف و رفع نیازهای خود در پست‌های مختلف با جذب یک مهاجم و یک مدافع رسما وارد بازار نقل و انتقالات شد.

بر پایه این گزارش؛ مهدی شریفی مهاجم سابق پرسپولیس و سپاهان که دو فصلی می‌شود در لیگ آزادگان توپ می‌زند با امضای قراردادی رسمی و تا پایان فصل به تیم فجرسپاسی پیوست. شریفی فصل گذشته در تیم دریای کاسپین بابل عضویت داشت و پیش از شروع فصل جاری راهی تیم خوشه طلایی ساوه شد. او یک نیم فصل در تیم ساوجی عضویت داشت و پس از ۱۷ هفته حضور در این به جمع شاگردان مهدی رجب زاده اضافه شد.

مهاجم جدید فجرسپاسی سابقه بازی در تیم‌های تراکتور، شهرخودرو خراسان و سومقاییت آذربایجان را در کارنامه دارد.

همچنین میثم مرادی مدافع راست نیم فصل اول نفت و گاز گچساران که قابلیت بازی در پست وینگر را دارد و در طول ۱۷ هفته لیگ یک توانست عملکرد مناسب و مطلوبی را در ترکیب تیم گچسارانی داشته باشد با امضای قراردادی رسمی به جمع فجری‌ها پیوست. سابقه بازی در تیم‌های ملی حفاری اهواز، سردار بوکان، بادران تهران، سایپا تهران، رایکا بابل، شهرداری ماهشهر و مس شهربابک در کارنامه او دیده می‌شود.