۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
خرید جدیدی که خیلی زود ستاره شد؛

غوغای پا طلای کرمانی در ماهشهر! (عکس)

مهاجم کرمانی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر که به تازگی به جمع شاگردان امیر خلیفه اصل اضافه شده است خیلی زود به یکی از ستاره‌های این تیم تبدیل شد.
کد خبر: ۱۲۴۶۴۰

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ تیم شهرداری ماهشهر در هفته دوازدهم و ماقبل پایانی نیم فصل نخست لیگ دو موفق شد با نتیجه پرگل ۸ بر یک تهران یاسا را از پیش رو بردارد و صدرنشینی خود در گروه نخست را تثبیت کند.

امیرحسین صالحی منش مهاجم اصالتا کرمانی که به تازگی و به عنوان سهمیه آزاد به جمع شاگردان امیر خلیفه اصل اضافه شده است طی مدت سه هفته‌ای که برای ماهشهری‌ها به میدان رفته نشان داده از آمادگی و فیزیک بدنی بسیار خوبی برخوردار است به طوری که توانسته در این مدت بسیار کوتاه با ارائه بازی زیبا و ثبت آماری فوق العاده به یکی از ستاره‌های تیمش تبدیل شود.

صالحی منش که تنها در سه مسابقه در ترکیب اصلی شهرداری ماهشهر قرار گرفته توانسته خیلی زود خودش را با شرایط این تیم و بازیکنان وفق دهد و با آنها به هماهنگی خوبی برسد. عملکرد خیره کننده او موجب شده تا بین هواداران ماهشهری به محبوبیت خاصی دست یابد به طوری که آنها به وی لقب پا طلایی را داده‌اند.

غوغای پا طلای کرمانی در ماهشهر! (عکس)

مهاجم کرمانی شهرداری ماهشهر در همان بازی نخست پس از پیوستنش به این تیم که برابر شهرداری بم برگزار شد در ترکیب قرار گرفت و با وجود اینکه نتوانست گل و یا پاس گلی را به نام خود ثبت کند بازی زیبایی را ارائه داد به طوری پس از پایان مسابقه مورد تمجید حاضرین در ورزشگاه و مربیان خودی و تیم مقابل نیز قرار گرفت.

او در بازی دوم برابر بهمن تهران به میدان رفت و توانست تک گل تیمش را که به زیبایی هر چه تمام به ثمر رسید، وارد دروازه رقیب اصلی شهرداری ماهشهر در مسیر صعود کند.

بازی فوق‌العاده زیبای صالحی منش در خط حمله موجب شد تا خلیفه اصل در مسابقه سوم مقابل تهران یاسا او را از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد، صالحی منش که بدنبال اثبات شایستگی‌ و توانمندی‌های خود است در این بازی نیز خوش درخشید چرا که توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند و پاس گل‌ چهارم و ششم را به ترتیب به سجاد قنواتی و خیرالله ویسی‌آرا ارسال کند تا نقش موثری در برد پرگل و تثبیت صدرنشینی تیمش داشته باشد. در توضیح پاس گل های او اینکه، پاس گل چهارم به حالت مستقیم و پاس گل ششم به حالت غیر مستقیم به نام وی ثبت شد.