۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

فوری؛ خوشه طلایی در آستانه کسر یک امتیاز

باشگاه خوشه طلایی ساوه در آستانه کسر یک امتیاز قرار دارد.
کد خبر: ۱۲۴۹۴۳

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ بدنبال شکایت رسول رضایی از باشگاه خوشه طلایی ساوه به دلیل عدم اجرای تعهدات و صدور رای محکومیت این باشگاه در کمیته تعیین وضعیت و همچنین عدم اعتراض ساوجی‌ها به رای صادره نزد کمیته استیناف این باشگاه به پرداخت ۴۷۲ میلیون تومان در حق این مدافع محکوم شد. 

رضایی بعد از اینکه مطالباتش را در مهلت تعیین شده دریافت نکرد با ارسال نامه‌ای به کمیته تعیین وضعیت خواستار اجرای ماده ۸۹ مقررات انضباطی شد. این کمیته نیز بلافاصله پس از دریافت درخواست مدافع سابق خوشه طلایی مراتب را به کمیته انضباطی گزارش کرد و در ادامه هم این رکن قضایی فدراسیون فوتبال در تاریخ ۱۸ مهرماه ضمن تعیین ضرب الاجل یک ماهه برای پرداخت مطالبات رضایی به باشگاه ساوجی اخطار داد در صورتی که از اجرای آرای صادره استنکاف کند یک امتیاز از این تیم کسر خواهد شد.

فوری؛ خوشه طلایی در آستانه کسر یک امتیاز

 

فوری؛ خوشه طلایی در آستانه کسر یک امتیاز

با وجود گذشت چند ماه باشگاه خوشه طلایی نسبت به پرداخت دیون خود اقدامی نکرد تا این بازیکن بار دیگر با ارسال نامه‌ای مجدد خواستار برخورد انضباطی با باشگاه ساوجی شود. کمیته انضباطی نیز در تاریخ ۲۵ دی با اعمال جریمه ۲۰ میلیونی برای آخرین بار به مدت یک ماه به این باشگاه فرصت داد تا به تعهداتش عمل کند، با وجود اخطارهای مکرر ارکان قضایی فدراسیون فوتبال تاکنون از سوی این باشگاه دسته اولی اقدامی در خصوص پرداخت مطالبات و یا جلب رضایت مدافع لرستانی صورت نگرفته است و در شرایطی که تا ۲۰ روز دیگر یعنی ۲۵ بهمن این امر صورت نگیرد از تیم خوشه طلایی ساوه یک امتیاز کسر خواهد شد.