۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳

مبارکی: برای رسیدن به این موفقیت سختی زیادی کشیدم

بازیکن ایرانی تیم B اسپورتینگ لیسبون پرتغال می‌گوید برای رسیدن به جایگاه کنونی‌اش در فوتبال سختی‌های زیادی کشیده است.
کد خبر: ۱۲۵۰۳۴

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ علی مبارکی لژیونر فوتبال ایران که در تیم B اسپورتینگ لیسبون پرتغال عضویت دارد در گفتگو با خبرنگار فوتبال آزادگان در خصوص عوامل موفقیت خود؛ اظهار داشت: رسیدن به موفقیت و بالا رفتن از پله‌های ترقی، نیازمند فداکاری و تلاش زیاد است. باید از بیشتر خواسته‌های خود بگذری و با تمرینات روزانه و حفظ لایف استایل ورزشی، در این مسیر با قدرت قدم برداری.

مبارکی ادامه داد: شرایط و زیرساخت‌های لازم برای کسانی که استعدادهای ورزشی بالایی دارند در ایران وجود ندارد و ادامه دادن در این راه خیلی سخت است.

او افزود: من فوتبال را از یک شهرستان کوچک در خراسان رضوی شروع کردم. در آنجا امکانات ورزشی و زیرساخت خوبی وجود نداشت. اما با ریاضت و تمرینات روزانه، توانستم به موفقیت‌های بزرگی دست یابم.

بازیکن اسپورتینگ لیسبون پرتغال بیان داشت: من هر روز به سختی تمرین می کردم، جاده هایی نبوده که در شهرستان دویده نباشم. همه سختی‌های این مسیر، اراده قوی، عشق و علاقه به فوتبال، من را به سوی موفقیت سوق دادند.

این فوتبالیست خوش آتیه کشورمان تصریح کرد: من همواره اعتقاد داشتم که به موفقیت‌ می‌رسم؛ زیرا به هدفم ایمان داشتم. اگر می‌خواهید به هدفتان برسید، باید به آن باور داشته باشید. حرف‌های دیگران و هر مانع دیگری که در راهتان قرار دارد، نباید ما را از رسیدن به هدف‌مان بازدارد.