۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
جدایی قطعی سیدعباسی و کادرش؛

رسمی؛ مهدی کریمیان سرمربی شاهین بندرعامری شد

سرمربی سابق شاهین بندرعامری بار دیگر هدایت این تیم را برعهده گرفت.
کد خبر: ۱۲۵۰۷۱

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ در شرایطی که پیش از این داوود سیدعباسی از سوی باشگاه شاهین بندرعامری به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده بود اما پس از گذشت چند هفته مسئولان این باشگاه بنا به دلایل نامعلوم با وی و کادرش قطع همکاری کردند و سراغ مذاکره با مهدی کریمیان سرمربی سابق خود رفتند.

کریمیان که دو فصل پیش پس از اینکه توانست شاهین عامری را از لیگ یک به لیگ دو برساند با فروش امتیاز لیگ یکی این باشگاه از این تیم جدا شد و در نیم فصل دوم هدایت تیم دسته دومی فولاد هرمزگان را برعهده گرفت، او حضور در دو نیم فصل از دو فصل متفاوت را در این تیم تجربه کرد و حالا با دریافت پیشنهاد سرمربیگری مجدد تیم شاهین عامری از سوی مسئولان این باشگاه، روز گذشته با مدیرعامل باشگاه فولاد هرمزگان برای قطع و پایان همکاری به توافق رسید و به صورت رسمی از این تیم دسته دومی جدا شد.

با برگزاری مراسم تودیع که باشگاه فولاد هرمزگان برای وی تدارک دیده بود او با بازیکنان خود خداحافظی کرد و بلافاصله راهی بوشهر شد تا قرارداد خود را با تیم دسته اولی شاهین عامری به امضاء برساند و به صورت رسمی هدایت این تیم دسته اولی را برعهده بگیرد.

او در تمرین امروز شاهین بندرعامری حضور یافت و شخصا این تمرین را زیر نظر گرفت.

با جدایی داوود سیدعباسی از تیم شاهین؛ سلمان تاجدار که به عنوان دستیار نخست به همراه او به این تیم آمده بود نیز از جمع سفید و مشکی پوشان بوشهری جدا شد.

ترند های روز