۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

نفت مسجدسلیمان با پنجره بسته در بازی حساس

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه نفت مسجدسلیمان باز نشد.
کد خبر: ۱۲۵۱۵۶

به گزارش فوتبال آزادگان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور از دقایقی دیگر در دیداری حساس برابر دیگر تیم مدعی یعنی فجر سپاسی صف آرایی خواهد کرد.

با وجود پیگیری‌ها و تلاش مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز نشد، تا ابراهیم اشکش و دستیارانش به مانند هفته‌های ابتدایی لیگ که با مشکل کمبود بازیکن مواجه بودند، در بازی حساس امروز بدون بازیکنان جدید به مصاف رقیب مستقیم خود در مسیر صعود به لیگ برتر بروند.

با این وجود ابراهیم اشکش نمی‌تواند در مسابقه امروز از بازیکنان جدید خود چون رضا نبی زاده، سجاد حسامی، آزاد جعفرزاده، ارسلان تفضلی و... که حساب ویژه‌ای بر روی آنها باز کرده بود استفاده کند. علاوه بر آن تیم نفت رضا احمدیان زاده و عباس عسگری دو مهره کلیدی خود را در این بازی به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و همه اینها مزید بر علت شده تا مسجدسلیمانی‌ها با دست و پایی بسته به مصاف فجرسپاسی بروند.

در لیست بازیکنان امروز تیم نفت مسجدسلیمان تنها ۶ بازیکن ذخیره دیده می‌شود که دو بازیکن آن جزو سهمیه‌های زیر ۲۱ سال این تیم محسوب می‌شوند که یکی از آنها سینا بختیاری نسب دروازه‌بان بومی و دوم نفتی‌ها می‌باشد.