۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
بازیکن مس غیرمجاز است؟ باشگاه خوزستانی سند رو کرد؛

شکایت آبی‌پوشان ملاثانی از مس کرمان و عکاشه

باشگاه استقلال آبی‌پوشان ملاثانی از باشگاه مس کرمان و ابوالفضل عکاشه شکایت کرد.
کد خبر: ۱۲۵۲۴۰

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ بدنبال فسخ قرارداد از سوی ابوالفضل عکاشه و عقد قرارداد جدید با باشگاه مس کرمان؛ باشگاه استقلال آبی‌پوشان ملاثانی از باشگاه کرمانی و این مهاجم نزد کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

ابوالفضل عکاشه پس از پایان نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ یک به دلیل عدم دریافت مطالبات خود به مانند امیرحسین نشاط جو با ارسال نوتیس به باشگاه خوزستانی خواستار تعیین و تکلیف مطالبات خود طی مدت ۱۴ روز شد و پس از گذشت ۱۴ روز قراردادش را با این تیم فسخ کرد، اقدام به فسخ قرارداد عکاشه موجب شد تا باشگاه آبی پوشان ملاثانی با انتشار اطلاعیه‌ای فسخ او را غیرقانونی دانسته و هشدار جدی به سایر باشگاه‌های خواهان جذب وی بدهد.

با وجود اخطار باشگاه آبی‌پوشان جنوب؛ باشگاه مس کرمان طی عقد قراردادی ابوالفضل عکاشه را به خدمت گرفت و در نخستین بازی خود در نیم فصل دوم رقابت‌ها که روز گذشته برابر داماش گیلان برگزار شد از این بازیکن استفاده کرد، اکنون باشگاه آبی‌پوشان که پیش‌تر در اطلاعیه خود اعلام کرده بود در صورت عقد قرارداد باشگاهی با عکاشه بدون اغماض از خاطیان شکایت خواهد کرد، از باشگاه مس کرمان و مهاجم نیم فصل خود نزد کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

باشگاه خوزستانی با انتشار مدارکی ادعا دارد، نوتیس (اخطار) ابوالفضل عکاشه در تاریخ ۴ دی‌ماه به دست مدیران این باشگاه رسیده و مسئولان این باشگاه نیز در آخرین روز فرصت ۱۴ روزه مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را به حساب این بازیکن واریز کرده‌اند. با پرداخت این مبلغ مجموع دریافتی عکاشه از باشگاه آبی‌پوشان ملاثانی به ۵۵ درصد رسیده و حتی اگر در قرارداد او بندی هم وجود داشت که به وی اجازه می‌داد در صورت عدم دریافت مطالبات به میزان ۵۰ درصد تا پایان نیم فصل قرارداد خود را فسخ کند، با دریافت این میزان از مطالبات عملا نمی‌توانست قرارداد خود را یک طرفه فسخ کند.

شکایت آبی‌پوشان ملاثانی از مس کرمان و عکاشه

شکایت آبی‌پوشان ملاثانی از مس کرمان و عکاشه

شکایت آبی‌پوشان ملاثانی از مس کرمان و عکاشه

 

از سوی دیگر در بند ۱۶ از دستورالعمل جدید کارگروه نظارت بر قراردادها که پیش از شروع فصل منتشر و به باشگاه‌ها نیز ابلاغ شده است، آمده است در صورتی که یک باشگاه در چهار نوبت حقوق ماهیانه بازیکن یا کادرفنی را در سررسید پرداخت نکند طرف قرارداد می‌تواند به باشگاه تحت قرارداد خود نوتیس ارسال کند و در صورتی که طی ۱۵ روز باز هم مطالباتش پرداخت نشود آن موقع حق دارد تا قراردادش را یک طرفه فسخ نماید، این در حالی است که طبق ادعای باشگاه آبی‌پوشان ملاثانی در مدت نیم فصل نخست که حدود ۴ ماه می‌شود در مقاطع مختلف به حساب مهاجم خود مبالغ‌هایی را انتقال داده و میزان دریافتی آن را به ۵۵ درصد رسانده است.

با این وجود باید منتظر ماند و دید که شکایت باشگاه خوزستانی از باشگاه مس کرمان و ابوالفضل عکاشه به کجا خواهد رسید. در صورتی که فسخ قرارداد این مهاجم از سوی کمیته تعیین وضعیت غیرقانونی تشخیص داده شود او بازیکن غیرمجاز هم تلقی خواهد شد و این مسئله می‌تواند شکایت سایر باشگاه‌ها از باشگاه مس و ابوالفضل عکاشه را در پی داشته باشد.

ترند های روز