۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

بحران در تیم دریای بابل؛ سرپرست تیم قهر کرد!

گویا مدیران باشگاه دریای کاسپین بابل قصد ندارند حواشی را برای همیشه از این تیم دور کنند تا پرهوادارترین تیم بابلی با آرامش بیشتری در لیگ آزادگان شرکت کند.
کد خبر: ۱۲۵۵۹۶

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ تیم دریای بابل باز هم در فصل جاری به مانند فصول گذشته حضوری موفق نداشته به طوری که عدم نتیجه گیری موجب شده تا این تیم در پایان هفته نوزدهم با کسب 11 امتیاز در رتبه هفدهم جدول قرار بگیرد و به عنوان یکی از کاندید‌های سقوط به دسته پایین‌تر لقب بگیرد.

این تیم بابلی به واسطه سه تغییر سرمربیگری به همراه چند تیم دیگر بیشترین تغییرات بر روی نیمکت داشته که حاصل آن کسب نتایج و عملکرد متفاوت بوده است، دریای بابل در فصل جاری ابتدا با یونس گراییلی مسابقات را آغاز کرد سپس با جدایی توافقی این مربی قائمشهری‌ داوود سیدعباسی جایگزین وی شد، سیدعباسی نیز تنها پس از ۹ هفته حضور به عنوان سرمربی این تیم از کار برکنار شد تا مهران برزگر یکی از مربیان بومی هدایت تیم دریا را برعهده بگیرد.

با وجود تغییرات پیاپی در راس کادرفنی دریای بابل علاوه بر اینکه هیچ گونه شوک مثبتی به این تیم وارد نشد، تغییری نیز در نحوه نتیجه گیری این تیم حاصل نشد. نماینده بابل در مدت ۴ هفته‌ای که با مهران برزگر در میادین حاضر شده چهار شکست متوالی را تجربه کرده که همین موضوع موجب شده تا کاسه صبر هواداران و فوتبال‌دوستان بابلی لبریز شده و صدای اعتراض آنها نسبت به وضعیت موجود دربیاید.

در این میان خبرهای خوبی از این باشگاه پرهوادار بابلی به گوش نمی‌رسد، در حالی که پیش از این شائبه‌هایی در مورد دخالت برخی افراد نزدیک به این باشگاه در بحث انتخاب سرمربی مطرح بود، حالا گفته می‌شود یکی از بازیکنان بزرگ و باتجربه این تیم در اکثر امورات باشگاه دخالت دارد و باید هر بازیکنی پس از عبور از صافی و تایید وی به تیم جذب شوند، از سوی دیگر شنیده می‌شود مدیران این باشگاه قصد ایجاد تغییر مجدد در سرمربیگری تیم‌شان دارند اما بر سر ایجاد تغییر مجدد در کادرفنی اختلاف نظرات زیادی وجود دارد به طوری که گفته می‌شود ابراهیم محمودی سرپرست تیم دریای بابل به نشانه اعتراض نسبت به شرایط نابسامان و نامشخص در باشگاه و تیم چند روزی می‌شود در تمرینات غایب است و تا روشن شدن تکلیف و وضعیت فنی تیم تمایلی به بازگشت به این تیم را ندارد.