۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱

اعتراض ۵ شاکی به ثبت قرارداد بازیکنان جدید شهرداری آستارا

۵ بازیکن سابق شهرداری آستارا نسبت به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم معترض شدند.
کد خبر: ۱۲۵۵۹۷

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ در شرایطی که بدنبال شکایت چند بازیکن سابق با احکام صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه شهرداری آستارا بسته شده بود، اما گویا بدون پرداخت مطالبات و تعیین و تکلیف پرونده‌های شاکیان فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه شهرداری آستارا را باز کرده و به آنها اجازه ثبت قرارداد بازیکنان جدید را داده است.

موضوعی که موجب اعتراض ۵ بازیکن سابق این تیم که به خاطر  عدم دریافت مطالبات‌شان از باشگاه آستارایی شکایت کرده‌اند، شده است. آنها اعتقاد دارند که اقدام فدراسیون فوتبال به باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه شهرداری آستارا خلاف قانون بوده و مغایر با مقررات و آئین نامه انضباطی می‌باشد.

محسن آقایی، ساسان جعفری کیا، علی قربانخانی، محمد مهدی عسگری، نیما درودی با دریافت حکم محکومیت باشگاه شهرداری آستارا ۵ شاکیان این باشگاه هستند که نسبت به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه سابق‌شان اعتراض دارند.

گفته می‌شود همین اتفاق برای باشگاه نفت مسجدسلیمان نیز رخ داده که موجب اعتراض وکیل مربیان و بازیکنان سابق این تیم شده است، گفته می‌شود پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه نفت مسجدسلیمان بدون تعیین و تکلیف پرونده‌های مطروحه در کمیته تعیین وضعیت باز شده و این باشگاه توانسته قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کند، موضوعی که واکنش و اعتراض بازیکنان سابق نفت مسجدسلیمان و رقبای این تیم در فصل جاری شده است.