۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
امیدوارم هدیه با ارزشی به هواداران بدهیم؛

حسینی: بازی پرسپولیس شرایط سختی دارد

مدافع تراکتور از علاقه‌اش برای تماشای بازی‌های والیبال می گوید.
کد خبر: ۱۲۵۶۰۷

حسینی: بازی پرسپولیس شرایط سختی دارد

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ تراکتور تنها تیمی بود که در هفته شانزدهم بازی پ‌اش به تعویق افتاد. محمد حسینی مدافع خوش اخلاق این تیم در این مورد به خبرنگار ما گفت: در این مدت ما مدام تمرین می‌کردیم و هیچ بازی رسمی نداشتیم و این کمی شرایط را برای ما سخت می کند و دور از مسابقه بودن به ما لطمه می زند انشاالله که این طور نباشد و بتوانیم در ادامه نیم فصل دوم همان شرایط خوب نیم فصل اول را داشته باشیم و به امید خدا شرایط ناگواری پیش نیاید. 

 

او که به همراه احسان مرادیان به تماشای بازی والیبال شهرداری ارومیه رفته بود و در سالن تشویق شد عنوان کرد: تیم در استراحت بود، من و احسان و دو نفر از دوستان‌مان تصمیم گرفتیم که به ارومیه برویم و بازی شهرداری را از نزدیک ببینیم. در کل مردم آذربایجان شرقی و غربی محبت دارند ما هم قدرشناس هستیم. من قلبا این خطه را خیلی دوست دارم و این را بگویم که خیلی دوست داشتم یک بازی والیبال را از نزدیک ببینم حس فوق العاده و جو دوست داشتنی بود من خیلی لذت بردم. اگر بازی های بعدی‌شان در زمان استراحت ما بود حتما می روم و می بینم. جو وحشتاکی داشت هر چند به جو یادگار امام با حضور حداکثری مردم تبریز نمی رسد. از مردم ارومیه ممنونم خیلی مهمان نواز بودند و انشاالله بتوانم جبران کنم. 

حسینی: بازی پرسپولیس شرایط سختی دارد

حسینی: بازی پرسپولیس شرایط سختی دارد

مدافع سرخ پوشان تبریز در مورد دیدار با پرسپولیس گفت: خیلی بازی سختی است. به هرحال تیم با شخصیتی است بازی بیرون از خانه است و کار ما دشوار می شود انشاالله چهارشنبه دست پر ورزشگاه آزادی را ترک کنیم و با یک سه امتیاز شیرین دل هوادران‌مان را شاد کنیم ولی یک مقدار شرایط سخت است چون پرسپولیس بازی قبل را باخته و این کار ما را سخت می کند با تمرکز حداکثری کار را انجام می دهیم امیدوارم همراه با سه امتیاز باشد. 

 

وی در مورد تغییرات تراکتور و جذب بازیکنان جدید گفت: کادرفنی باید نظر بدهد ولی کلا بچه های با شخصیتی هستند و قاعدتا می توانند به ما کمک کنند تیم خیلی خوبی داریم به این تیم خوشبینم امیدوارم در پایان فصل یک هدیه با ارزش به خودمان، خانواده های‌مان و هواداران‌مان تقدیم کنیم.