۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
گل مان به اشتباه مردود شد؛

مغانلو: برای صعود می جنگیم

رضا مغانلو می گوید به زودی سایپا به جایگاه واقعی اش دست پیدا می کند.
کد خبر: ۱۲۵۷۱۳

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ سایپا و فجر که هر دو از مدعیان لیگ  یک هستند به نتیجه تساوی در رقابت با هم رضایت دادند. رضا مغانلو در مورد این بازی گفت: بازی سخت  و سنگینی از لحاظ فنی برای هر دو تیم بود. تیم فجر تیم قابل احترامی بود ما میدانستیم کار سختی داریم. با نکاتی که کادر فنی در طول هفته گوش زد کرده بود توانستیم بازی خوبی ارائه بدهیم و حتی به گل برسیم ولی متاسفانه سر یک غفلت و ضربه ای که به سر دروازه بانمان خورد و باعث شد که هوشیاری کامل را نداشته باشد. گل تساوی را دریافت کردیم و بعد از گل تساوی هم ما به گل رسیدیم اما داور به اشتباه گلمان را مردود اعلام کرد. 

او که در این دیدار گلزنی کرد توضیح داد: گلی که  زدم تلاش و زحمت کل تیم بود  متاسفانه امتیاز کامل نگرفتیم امیدوارم ادامه دار باشد و به این روند خوبی که پیش رو گرفتیم کمک کنم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که چقدر شانس برای صعود قائل است گفت: قطعا ما داریم می جنگیم که این اتفاق رقم بخورد و در این مسیر تمام تلاشمان را می کنیم. ۱۴ هفته از رقابتها مانده و خیلی اتفاق ها خواهد افتاد واقعا شایسته جایگاهی که قرار داریم نیستیم و مطمئنأ به جایگاه واقعی مان هر چند که کار سختی پیش رو داریم خواهیم رسید.

مغانلو در پایان افزود: برای همه آرزوی سلامتی دارم، به مجموعه سایپا خسته نباشید می گویم. کنار این بچه ها بودن باعث افتخار است.

ترند های روز