۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
موهبت یک کرمانی برای بدرنشینان؛

تداوم درخشش صالحی‌منش در ماهشهر

درخشش مهاجم کرمانی برای تیم شهرداری ماهشهر ادامه دارد.
کد خبر: ۱۲۵۷۶۵

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ تیم شهرداری ماهشهر در راستای تقویت خط حمله خود امیرحسین صالحی منش مهاجم کرمانی سابق مس و مس نوین را به عنوان بازیکن آزاد در هفته‌های منتهی به نیم فصل نخست جذب و به لیست خود اضافه کرد تا از پتانسیل و توانایی‌های وی در خط تهاجمی خود استفاده کند.

در شرایطی همگان تصور می کردند صالحی منش به دلیل دوری از تمرینات گروهی و مسابقات شرایط بدنی مناسبی نداشته باشد اما او با توجه به برگزاری تمرینات انفرادی از آمادگی بدنی خوبی برخوردار بود به طوری که همین امر موجب شد که وی خیلی زود و از هفته نهم در ترکیب اصلی تیم شهرداری قرار بگیرد و در مدتی که برای این تیم به میدان رفته عملکرد فوق العاده‌ای را به ثبت برساند.

هر چند این مهاجم کرمانی در بازی نخست برابر شهدای بابلسر با وجود ارائه بازی زیبا در امر گلزنی ناکام بود اما پای او خیلی زود به گلزنی هم باز شد تا تاثیرگذاری، توانایی و شایستگی خود را به رخ همگان بکشد. وی در مدت ۷ هفته‌ای که برای تیمش به میدان رفته توانسته به عنوان یک مهاجم آمار بسیار عالی را از خود بجا بگذارد و به واسطه همین آمار یکی از مهاجمان شش دانگ لیگ دو لقب بگیرد، او تا پایان هفته پانزدهم در کل ۴ گل به ثمر رسانده، ۲ پاس گل به هم تیمی‌هایش ارسال کرده و یک پنالتی نیز که منجر به پیروزی و کسب سه امتیاز برای تیمش شده، بدست آورده است.

۴ گل به ثمر رسانده صالحی منش به ترتیب در دیدار برابر تیم‌های شهرداری بم، بهمن تهران، تهران یاسا و همین دو هفته پیش برابر فولادنوین بوده، ۲ پاس گل او در دیدار خانگی برابر تهران یاسا به ثبت رسیده که با پیروزی پرگل ۸ بر یک شهرداری ماهشهر همراه شد. او یک پنالتی نیز در بازی قبل برابر شهرداری بندرعباس برای ماهشهری‌ها گرفت که با تبدیل آن به گل توسط فرشاد سالاروند یک پیروزی و سه امتیاز خانگی برای شهرداری‌چی‌ها به ارمغان آمد تا آنها کماکان در جمع مدعیان باقی مانده و از قافله رقابت با سایر مدعیان عقب نمانند.