۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
یک جفت استوک نمی توانیم بخریم؛

پاک پرور: امتیاز ما از مجموع تیم های خوزستانی لیگ برتر بیشتر است

بازیکن استقلال ملاثانی می گوید وضعیت اسفناکی دارند و هیچ کس به تیمشان نگاه نمی کند.
کد خبر: ۱۲۵۸۵۰

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ میلاد پاک پرور در مورد تساوی استقلال ملاثانی و پارس جنوبی جم به خبرنگار ما گفت: توانستیم کارهایی که کادرفنی به ما سپرده بود را انجام بدهیم و مستحق برد بودیم اما نشد. فکر می کنم با توجه به نحوه رفت و آمد که با اتوبوس بود برایمان خوب بود. 

او که گل یک امتیازی زد عنوان کرد: خدا را شکر با کمک بچه ها گلزنی کردم. من امسال اکثرا دفاع چپ بازی کردم که پست تخصصی ام نیست اما کادرفنی راضی بوده. امسال به جز دروازه بان در همه پست ها بازی کردم. موفقیت تیم برایم مهم است و هرکجا سرمربی بگوید بازی می کنم. 

این بازیکن  در  مورد مشکلات مالی و امکاناتی تیمشان گفت: نمی دانم چه بگویم. آنقدر وضعیت اسفناک است که مطمئنم در ادامه راه به مشکل می خوریم . من از اول فصل بالای ده مصاحبه در مورد مشکلات مالی کردم اما به گوش هیچ مسئولی از خوزستان نمی رسد و تیم اصلا برایشان مهم نیست. 

پاک پرور در پایان افرود: ما کلا فقط یک مالک باشگاه آقای حمیداوی و آقای اکبرپور را داریم. دیگر هیچ کس هیچ کمکی به این تیم نمی کند. ما از لحاظ امتیازی از مجموع تمام تیم های خوزستانی در لیگ برتر بیشتر امتیاز گرفتیم و از ۷ نماینده استان در جام حذفی فقط استقلال ملاثانی مانده ولی هیچ نگاهی به ما نمی شود. حق این بچه ها این نیست که یک مکمل دو، سه میلیون تومانی یا یک جفت کفش تمرینی بخرند و کلا داریم برای دل خودمان و مردم خوزستان بازی می کنیم.

ترند های روز